Cumartesi çalışma

  • Veysel Surmeli
    Message 1 of 5 , Dec 20, 2012
      Herkese merhaba,

      Süheda hocayla görüştüm. Bu hafta sonu Cumartesi günü yapılacak TV kaydının iptal edildiğini bu nedenle hem Cumartesi hem de pazar günü çalışmaların normal saatinde 09:30 - 12:30 yapılacağını bildirdi....

      Bilginize....

      Veysel Sürmeli (Melike' nin babası)

      iPhone'umdan gönderildi
    • Serare Erfan

          Message 4 of 5 , Dec 20, 2012

            Teşekkürler J

            Message 5 of 5 , Dec 21, 2012
              Bir daha ne zaman olacagina dair bilgi yok herhalde?
              Tskrler.
              Bu e-posta, Turkcell BlackBerry ile gönderilmiştir.

              From: Veysel Surmeli <vsurmeli@...>
              Sender: trtcocukkorosu@yahoogroups.com
              Date: Thu, 20 Dec 2012 21:17:33 +0200
              To: trtcocukkorosu<trtcocukkorosu@yahoogroups.com>