Re: [tradukado] Re: sinonimoj, vidis lin kuranta(n)

  • J.J.Santos
    Message 1 of 6 , Aug 28, 2010
      Kara Ronaldo:

      Ĉi tiajn babilojn mi pli kaj pli forlasas pro... elreviĝo.
      Pli kaj pli interesas al mi nur fakta kaj pozitiva laboro.

      Saluton al vi.

      João José Santos

      ro_esp2 wrote:

      > ni iom troe detemigxis

      > ne nepre. nuntempe ja eblas ke vorto nova enradikigxas ege rapide.
      > Ekzemple se gxi estas ege trafa/amuza, kaj estas uzata en multe spektata televidelsendo, aw popularega kanto.

      > facilacxe dirita hom'

      > Mi ne scias kiu esploris, sed mi jes legis ke tiel estis. La ajmara
      > simple estas tiom ricxa, ke ne necesis enkonduki novajn radikojn.

      > ne, sed mi pensas en (preskaw) tia, kaj mi ja parolas nur 5

      > komuniki estas sporto, aw arto, kaj lingvo estas ilo

> [...]

      D-ro João José Santos
      Redaktisto de La Karavelo

      joaojosesantos@...
      lakaravelo@...
      MSN: joaojosesantos@...
      Google Talk: joaojosesantos@...
      Skype: jjsantos58
      Facebook: João José Santos
      Lernu.net: João José Santos

      Poshtelefono: (+351) 960 131 515
      Telefono kaj Fakso: (+351) 218 127 801
      (por sendi fakson, nepre antaukonfirmu pertelefone
      la ghustan momenton, en kiu vi sendos ghin)

      DISKUTGRUPOJ
      Esperantistas:
      http://groups.google.com/group/lakaravelo
      Esperantistas lusófonos: