BIO Arjen Tomas

  • Arjen Tomas
    Message 1 of 1 , Feb 20, 2002
      Naam: Arjen Tomas
      Woonplaats: Eindhoven
      Leeftijd: 21
      Lengte/Gewicht: 1.75 m / 66 kg
      Doet aan triathlon sinds: 2001
      Aangesloten bij Club: ESTWV Squadra Veloce (=studententriathlonvereniging)

      P.R. 1/4 triathlon (1500-40-10): 2.11.43
      Beknopte achtergrond: Heb vroeger als wielrenner 3 jaar lang wedstrijden gereden en ben daarmee gestopt ivm studie en te weinig goede resultaten. 2 jaar later heb ik het sporten weer opgepakt en ben ik aan triathlon gaan doen en ik zit nu sinds een half jaar bij de studententriathlonvereniging.

      Leukste evenement: Triathlon Nuenen

      Vervelendste evenement: Geen idee

      Huidige Trainingsdoel(en): onder de 2 uur op de 1/4 triathlon

      Lange-termijn doel(en): De olympische afstand onder de 2 uur en stiekem droom ik net als vele anderen wel van meer maar daar ga ik niet van uit!

      Blessures ? : Op het moment last van de welbekende Schintsplint.

      Hoe ik aan het adres van TLN gekomen ben: Via iemand van de vereniging

      Dit wil ik verder nog zeggen: Niet zo veel op het moment.