WK duatlon te Calais + informatie Powerman Zofingen gevraagd.

  • ctt.dehaan@yucom.be
    Message 1 of 2 , Nov 1, 2000
      Hallo,

      In september nam ik deel aan de duatlon open categorie te Calais.
      Wellicht (ik hoop het toch) zijn er nog andere atleten die
      deelgenomen hebben én lid zijn van TLN en kunnen jullie mij helpen.
      Want ik heb echter geen uitslag kunnen bemachtigen.
      Indien het mogelijk is, zou er iemand mij de volledige uitslag kunnen
      doormailen ?
      Zoniet ben ik al 'wreed' kontent met alle uitslag gegevens van :

      Dimitri Vanmassenhove: 16de geëindigd algemeen
      Brigitte Crefcoeur: 213de geëindigd algemeen

      Je zou er mij een groot plezier mee doen !

      Verder zou ik graag eens meer informatie willen inwinnen over de
      befaamde POWERMAN te ZOFINGEN.
      - dien je je eerst te kwalificeren ?
      - Zo ja, welke wedstrijden komen daarvoor in aanmerking ?
      - Wie heeft er al eens deelgenomen en kan er mij meer
      over vertellen ??
      - ????
      De website daaromtrent ken ik (www.powerman.ch), alleen vindt ik
      daarover (voorlopig) niets terug.

      sportieve groetjes,
      Dimitri Vanmassenhove
    • armand van der smissen
      Message 2 of 2 , Nov 8, 2000
        Dimitri,

        De volledige uitslag moet volgens mij nog wel op te vragen zijn via
        Duathlon.com

        Groet,

        armand