Inschrijvingen tot 1 september 2000

  • Stichting Politie Triathlon Spijkenisse
    Message 1 of 1 , Sep 1, 2000
      Beste geadresseerde,

      Bijgaand stuur ik je een excelbestandje met hierin de namen/startnummers van de athleten die hebben ingeschreven in onze triathlon.

      De startnummers 001-200 zijn de OD deelnemers
      De startnummers 300-500 zijn de kwart afstand deelnemers. De Triodeelnemers zijn genummerd tussen 391 en 400.

      Inschrijven kan nog steeds, het liefst via onze site www.politietriathlon.nl, anders even een telefoontje naar 010-5060031 / fax 010-8501510 of,
      al wordt het wat kort dag, een inschrijfformulier sturen naar wedstrijdsecretariaat Stg. Politie Triathlon Spijkenisse, p/a Duindoorn 17 3171 PR  POORTUGAAL.
      Er kan nog betaald worden aan de inschrijfbalie op zaterdag 9 september, dus als je nog mensen kent die geinteresseerd zijn, zegt het voort.

      Iedere NTB licentiehouder die zich meldt voor 09/09 kan nog gebruik maken van onze aanbieding fl. 15,00, niet NTB licentiehouders fl. 25,00.

      De deelnemers wens ik nog veel succes bij hun voorbereidingen en als zij meedoen, morgen in Almere.

      Met vriendelijke groet,

      Namens het bestuur van de Stichting Politie Triathlon Spijkenisse

      Rob Meijer.