Fw: heftig

  • rense veenstra
    Message 1 of 1 , Nov 1, 2004
      From: Sleet, J van der
      To: 'rense veenstra'
      Sent: Monday, November 01, 2004 9:57 AM
      Subject: RE: heftig

      Rense,

      (Voor het uit de hand loopt) wil je dit doorsturen naar TLN:

      Allereerst mijn welgemeende excuses voor mijn (JvdS) misplaatste aantijging.
      Ik bedoelde natuurlijk een Niet Stayer Bobo.

      Jan Wullink had gelijk; ik had wat meer nachtjes moeten slapen. Ik had er nl. slecht van geslapen en mijn reactie was van zondagmorgen...

      Reglementair had de man gelijk; maar ik blijf er bij dat hij eerst een waarschuwing had moeten geven, wat hij daarna wel deed bij andere deelnemers.
      Dat er daarna geen kaarten meer gevallen zijn, zal ook wel gekomen zijn door mijn reactie op de fiets. Kennelijk voelde hij daarna wel aan wat voor reactie zo'n kaart losmaakt.

      .

      Jan vd Sleet

      De inhoud van dit bericht is vertrouwelijk en alleen bestemd voor de geadresseerde(n). Anderen dan de geadresseerde mogen geen gebruik maken van dit bericht, het openbaar maken of op enige wijze verspreiden of vermenigvuldigen. Het AZG kan niet aansprakelijk gesteld worden voor een incomplete aankomst of vertraging van dit verzonden bericht.

      The contents of this message are confidential and only intended for the eyes of the addressee(s). Others than the addressee(s) are not allowed to use this message, to make it public or to distribute or multiply this message in any way. The AZG cannot be held responsible for incomplete reception or delay of this transferred message.