TurnaGami Projesi !!!

  • Deniz M. Turkyilmaz
    Message 1 of 1 , Jan 7, 2010

      Selamlar, sevgiler,

      Ben Hacettepe Üniv. Toplum Gönüllüleri (TOG) gönüllüsü ve aynı zamanda TurnaGami projesi sorumlusu Deniz. Grubunuza katıldığım için öncelikle çok mutluyum, belirtmek istedim.

      Biz bir proje yapıyoruz ve projenin amacı barışa ve nükleer silahsızlanmaya destek olmak. TurnaGami projesi olarak yaptığımız bu amaç doğrultusunda çeşitli kurum ve kuruluşlardan da destek almaya başladık. Çok geniş çaplı bir proje ve bununla ilgili detayları vermekten mutlu olurum. Umarım ilgilenirsiniz.

      Origamiden turna kuşu katlayarak bu projeyi yapıyoruz. Şubat ayında sahaya inmeyi düşünüyoruz. Türkiye'nin dört bir yanında aynı anda başlayıp aynı anda bitecek olan bir ulusal kampanya da düşünüyoruz. Tarih olarak 9 Mayıs diyebilirim. Projelerde ve kampanyalarda yapılacak olan turna kuşları merkez ofisimizde düzenlendikten sonra 6 Ağustos'ta Hiroşima'ya gönderilmek üzere kanatlanmak istiyorlar. Kanatlarını açıp barış merkezine, Barış Anıtı'na doğru uçmaları için sizin gibi bu konuda çalışmalar yapan topluluklardan, vakıflardan destek bekliyorlar.

      Ben proje sorumlusu olarak sizden her türlü bilgiyi almaya, bilgi paylaşmaya hazırım. Sizin desteğiniz, bizim potansiyelimiz, turnaların da uçma isteği. Hepsini birleştirip her sene yapılacak olan bu projenin, gelişerek daha iyi yerlere gelmesine, Türkiye'de bir sembol haline gelip uzun yıllar konuşulmasına var mıyız??

      Destek olacak herkesin mailini, cevabını, her türlü iletişim cihazından gelebilecek herşeyi bekliyoruz.

      Şimdiden çok teşekkür ederiz. Bu konuda sizinle yüzyüze görüşmek istediğimizi de belirtiriz.

      Saygılar, iyi çalışmalar.

      Deniz M. Türkyılmaz

      Hacettepe TOG TurnaGami Proje Sorumlusu

      abeetox@... ------------ 0 506 - 222 54 46