Mustakbel origami hocalarımızzzz!!!!!

  • Gülsah Kandemir
    Message 1 of 6 , Feb 23, 2007
      merhaba arkadaslar
      tatil de bitti yeni  bi donem bizi bekliyor :)
      ama yeni dönem gelirken yeni origami hocalarimiz da olacak elbette ki:)
      ve hepinizinde bildigi gibi haftaya carsamba tanisma toplantimiz var ve yeni hocalarimizi orada gormek istiyoruz elbette ki...
      aramizda yeni hoca adaylarimiz var biliyoruz daha once kagit kestirmeye beraber gidilmisti, deneyim kazanmistiniz:)

      ozellikle kagit kesttirmeye gelen arkadaslar ve ben de origami ogretmek istiyorum diyen arkadaslar lutfen bana mail atin ki konusalim tanisma toplantisindan once yapmamiz gerekenleri...

      kendinize ii bakin
      ve yeni donemde herkese basarilar

      SAYONARA :):)

    • gökçe kaya
      Message 2 of 6 , Feb 23, 2007
        selamlar...öncelikle şunu söylemek istiyorum Ayda ile benim çarşamba günkü
        tanışma toplantısından daha yeni haberimiz oldu.Bize bilgi verir misiniz o
        gün hakkında.yani saat kaçta ve nerde?ayrıca ben ve Ayda hoca olmak
        istiyoruz,ne yapmamız gerekiyo?ne zaman buluşcaz sizinle?en kısa zamanda
        görüşmek dileğiyle...Gökçe

        Sohbet ederken Messenger'da eglenin! http://messenger.live.com
      • özgecan dogmus
        Message 3 of 6 , Feb 27, 2007
          peki geçen dönem olduğu yerde mi b-104 te ve saat kaçta ?

            • by the power of grayskull, i have the power!

          Yahoo! kullaniyor musunuz?
          Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta’da
          http://tr.mail.yahoo.com
        • busra asan
          Message 4 of 6 , Mar 6, 2007

            meraba.origami dersi çarşamba gününe mi alındı?saat aynı mı?

            From: "Gülsah" Kandemir <fgulsah86@...>
            To: tjit-origami@yahoogroups.com
            Subject: [tjit-origami] Mustakbel origami hocalarımızzzz!!!!!
            Date: Fri, 23 Feb 2007 08:17:05 -0800 (PST)

            merhaba arkadaslar
[...]

            Messenger'da sohbet ederken bilgisayar basinda oldugunuzu unutacaksiniz! Burayi tiklayin!
          • gökçe kaya
            Message 5 of 6 , Mar 9, 2007
              merhaba arkadaşlar!origami derslerimiz yine salı günleri olacak.saat 17.40
              da kütüphanenin önünde buluşup,eğer beşeride boş bir sınıf bulursak oraya
              geçeceğiz.ama malesef geçen hafta fizik p1de yapmak zorunda kaldık.Siz o
              saatte kütüphanenin önünde olmaya çalışın,çünkü nereye gideceğimiz pek belli
              olmuyor,bizi bulamayabilirsiniz.
              Her salı kütüphanenin önünde buluşmak dileğiyle.hoşçakalın...
              Gökçe

              Dikkatsiz mesajlaşma tehlikelidir!
              http://www.communicationevolved.com/tr-tr/