Toplanti Tutanagi (09/12/09)

  • Ayşe Ilgın Sözen
    Message 1 of 1 , Dec 10, 2009
      Merhaba Tjit'in guzel insanlari^^

      Dune ait toplanti tutanagini gecikmeli olarak atiyorum. Kusura bakmayin artik :P Simdi efenim gundem maddeleri soyleydi:

      1) 2010 yilinin Turkiye'de Japonya Yili olmasi nedeniyle Cankaya ve Ankara Uni.'lerin Japon Kulturu ile ilgilenen topluluklariyla, sponsor bulup ortak bir etkinlik yapilip yapilamayacagi ile ilgili cumartesi gunu gorusulecek.

      2) Japon Haftasi'nin tarihi 26-30 Nisan 2010 olarak degistirildi. O tarihlere plan yapmayin sakin :D Elbette hep birlikte olacagiz ;)

      3) Japon Haftasin'da sergimiz icin kullanmak uzere MM25'i Cigdem KIM'den ayirtacak.

      4) Emrah topluluklara yeni bilgisayar verilip verilemeyecegini bugun KIM'e sordu. Evet, sorun cıkmazsa yeni bir bilgisayarimiz olacak yarin ;) Ayrica Sinema Toplulugu gibi bizim de anime & film gosterimi yapabilmemiz ve Japonya Yili'ni tanitici afisler asabilmemiz icin dilekceleri verdi. Tesekkurler Emrah ^^

      5) Veee, onemli bir madde. Sona saklamistim :D Dunku carsamba toplantimizda bir dil okulundan bizimle Japon Kulturu'yle ilgili ortak proje yapmak isteyen bir kurucu, mudur ve Japon bir hoca vardi. Tjit'le 2010 yilina yayilmis olarak, 60 kisiye (15 cocuk, 15 genc, 15 yetiskin ve 15 kadin) Japonca ogretmek gibi bir tasarilari varmis. Bu konunun ayrintilarini konusmayi ve karar vermeyi, yk uyelerimiz eksik oldugu icin bir sonraki toplantiya biraktik.

      Bu boyle bir toplantiydi iste Tjit :)) Carsamba toplantilarina gelmeyi unutmayin ve sinavlarinizda basarilar.

      Ohh, bitti :)

      Sevgilerimle,
      Ilgin (=

      Yahoo! Türkiye açıldı!
      Haber, Ekonomi, Videolar, Oyunlar hepsi Yahoo! Türkiye'de!
      www.yahoo.com.tr