Bu haftaki origami dersi

  • gökçe kaya
    Message 1 of 1 , Nov 22, 2009
           Merhaba arkadaşlar,
         geçen hafta ders sonunda haftaya belki ders yapamayız demiştik. Salı günü ders var arkadaşlar. İlk olarak 8 parçalı düzgün sekizyüzlü yapcaz. Daha sonra yeni birşey öğretmeyip, geçmiş haftalardan öğrenmek istediğiniz parçaları öğretcez. Ben gelemicem derse, Atilla ve Seyithan olcak muhtemelen.O zaman sınavlarınızda başarılar diliyorum, görüşmek üzere;)...Gökçe Kaya

      Yeni Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.