Gazi'de etkinlik

  • gökçe kaya
    Message 1 of 1 , Apr 2, 2009
           Merhaba TJİT ahalisi,iyisinizdir umarım.Geçen hafta cuma günü Ilgınla da konuşmuştuk,Gazi Üniversitesinde konseptini tam olarak anlayamadım bi etkinlik olcakmış ve bizden gidip stand açmamızı ve origami öğretmemizi istediler.Hatta etkinlik sorumlularından biri aradı bugün beni,29-30 nisan tarihlerinde olcakmış etkinlik.Ben malesef gidemiyorum.Birkaç gün içinde haber bekliyorlar benden,eğer uygun olan arkadaşlar varsa bana haber versinler.Görüşmek üzere,iyi bakın kendinize;)....Gökçe

      Windows Live™ ile e-posta kutunuzdaki işlevlerin çok ötesine geçin. Diğer Windows Live™ özelliklerine göz atın.