cuma gunleri olmasi planlanan extra origami derslerimiz bu hafta olmayacak..

  • Betul Kuruoglu
    Message 1 of 1 , Dec 7, 2006
      Bu cuma extra dersimiz olmayacak arkadaslar. Haftaya sali gunku
      dersimiz icin calismalara simdiden bizim de baslamamiz lazim:)
      bildiginiz uzre hizli giden grubumuz, origami modullerinin her birini
      yedi yuttu:)
      onun icin sizlere ozel, guzel bir modul cikarmaya calisacagiz saliya
      kadar:)

      Cuma gunku ders icin umarim gec bir mail olmamistir bu mail, ben
      rica etmistim, maillerinizi mumkun oldugunca kontrol edebilir misiniz
      diye..

      Gorusmek uzre haftaya sali,
      iyi gunler..