yarınki ders

  • gökçe kaya
    Message 1 of 2 , May 12, 2008
             Merhaba arkadaşlar, yarınki dersimizde geçen dönem yetişmeyen 8 parçalık origami kutusa yapcaz:)Geçen dönem gelen herkesi beklioruz dersimize.Yarın görüşmek üzere,herkese sınavlarında başarılar,ii akşamlar;)

      Şimdi aileye katılmanın tam zamanı - Yeni nesil Ücretsiz Windows Live Hizmetlerini şimdi edinin! Buraya tıkla!
    • gökçe kaya
      Message 2 of 2 , Dec 1, 2008
                İyi akşamlar arkadaşlar.Geçen hafta derste söylemiştim,gelmeyen arkadaşlar için bi de burdan yaziim dedim,bu salı yani yarın(2 aralık), sınavlarımız olduğu için origami dersi yapamıyoruz,haftaya da bayram zaten,yani 2 hafta sonra salı günü kaldığımız yerden devam ediyoruz.Şimdiden iyi bayramlar herkese,sınavlarınızda başarılar,görüşmek üzere...
                                                                                                   Gökçe Kaya

        Yeni nesil Windows Live Services'ı ücretsiz edinin. Buraya tıkla!