derssss

  • gookche_6
    Message 1 of 1 , Dec 24, 2007
      merhaba sevgili origami severler:)
      öncelikle geçmiþ bayramýnýzý kutluyorum,iyisinizdir inþallah:)
      neyse gelelim konuya,þimdi hatýrlarsanýz iki hafta önceki dersimizde bu
      haftaki ders için 8 parçalýk kutu yapacaðýmýzý söylemiþtim.Fakat yarýn
      o saatte Ayda'nýn sýnavý olacaðýndan ve tek baþýma herkese yardýmcý
      olamayacaðýmdan,yarýnki dersimizde 14 parçalýk çok güsel bi yýldýz
      yapcaz,o biraz daha kolay çünkü:))
      hadi kalýn saðlýcakla,yarýn görüþmek üzeree:)