RE: [tjit-origami] Mustakbel origami hocal arımızzzz!!!!!

  • busra asan
    Message 1 of 6 , Mar 6, 2007

      meraba.origami dersi çarşamba gününe mi alındı?saat aynı mı?

      From: "Gülsah" Kandemir <fgulsah86@...>
      To: tjit-origami@yahoogroups.com
      Subject: [tjit-origami] Mustakbel origami hocalarımızzzz!!!!!
      Date: Fri, 23 Feb 2007 08:17:05 -0800 (PST)

      merhaba arkadaslar
      tatil de bitti yeni  bi donem bizi bekliyor :)
      ama yeni dönem gelirken yeni origami hocalarimiz da olacak elbette ki:)
      ve hepinizinde bildigi gibi haftaya carsamba tanisma toplantimiz var ve yeni hocalarimizi orada gormek istiyoruz elbette ki...
      aramizda yeni hoca adaylarimiz var biliyoruz daha once kagit kestirmeye beraber gidilmisti, deneyim kazanmistiniz: )

      ozellikle kagit kesttirmeye gelen arkadaslar ve ben de origami ogretmek istiyorum diyen arkadaslar lutfen bana mail atin ki konusalim tanisma toplantisindan once yapmamiz gerekenleri. ..

      kendinize ii bakin
      ve yeni donemde herkese basarilar

      SAYONARA :):)

      Messenger'da sohbet ederken bilgisayar basinda oldugunuzu unutacaksiniz! Burayi tiklayin!
    • gökçe kaya
      Message 2 of 6 , Mar 9, 2007
        merhaba arkadaşlar!origami derslerimiz yine salı günleri olacak.saat 17.40
        da kütüphanenin önünde buluşup,eğer beşeride boş bir sınıf bulursak oraya
        geçeceğiz.ama malesef geçen hafta fizik p1de yapmak zorunda kaldık.Siz o
        saatte kütüphanenin önünde olmaya çalışın,çünkü nereye gideceğimiz pek belli
        olmuyor,bizi bulamayabilirsiniz.
        Her salı kütüphanenin önünde buluşmak dileğiyle.hoşçakalın...
        Gökçe

        Dikkatsiz mesajlaşma tehlikelidir!
        http://www.communicationevolved.com/tr-tr/