Re: [timang1005] menghitung usia kehamilan..

  • hati cantik
    Message 1 of 3 , Mar 31, 2005
      http://www.babycentre.co.uk/calculators/duedate/

      clara darmawan <lala_harwan@...> wrote:
      Ass Wr Wb..

      Kak Nini dan member semua..bagaimanakah caranya menghitung usia kehamilan kite?
      kelmarin saya ada jumpa doktor,doktor cakap baby kat dalam usia dia 6 minggu..tetapi last period saya 11 hb feb..bukannye dah nak hampir 2 bulan ke??macam mane cara menghitungnya??bila ada member yang tahu..sharing kat saye ye...terima kasih..

      Wassalam,
      Lala

      Better first dates. More second dates. Yahoo! Personals
    • Nini Hadi
      Message 2 of 3 , Apr 1 8:17 PM
        w'slm wbth,

        Ikut last dapat period.

        Kdg2 bila scan gambar baby kecik jadi mungkin pertumbuhan bayi lambat
        atau tarikh last period tak tepat (mungkin sebab hari subur lambat
        atau cepat sikit)....

        Tak perlu risau.

        Kak Nini