Cupola sa fie!

  • gmariaro
    Message 1 of 7 , Mar 1 3:40 AM
      dragilor, nu stiu despre ce vorbiti in propozitie, dar am incredere in
      gusturile voastre. asadar, votez pentru.
      intr-adevar, cred ca ar fi bine sa stabilim o data a intalnirii. nu de
      alta dar risc sa ajung mai rau decat cetateanul turmentat. adica sa tot
      votez si de fapt sa nu ma aflu pe listele de alegatori.
      am numarul de mobil al lui Bombonica. In cazul in care aveti nevoie de
      el, dati de veste.
      spor la trebi sau weekend placut; va las sa alegeti
    • Coralia Crisan
      Message 2 of 7 , Mar 1 3:50 AM
        ok dragilorm ce spuneti de 21 sau 28 iunie?
        daca aveti numere de telefon ale profilor, pasati-le, ma apuc de treaba.
        bogdane, te rog vezi care sunt scorurile la localul pe care l-ai propus, sa facem monetarul.
        ganditi-va daca veniti singuri sau cu perechi, sa estimam si numarul de persoane
        vom sti mai multe dupa ce ajung eu la Papiu si caut profii, iau numele lor de pe promotii.
        tot mai consider ca cei care sunt aici in Tg. M. ar trebui sa se intalneasca pentru o mica discutie organizatorica
        haideti oameni buni, implicati-va putin, ca daca impartim sarcinile va fi mai usor pentru toti si se vor imparti mai bine si injuraturile finale!
        sa aveti o zi mirifica!

      • doruzza
        Message 3 of 7 , Mar 1 4:20 AM
          sincer, mie imi convine 28 iunie, am o nunta in 21. si vin singura.
        • dod_rin
          Message 4 of 7 , Mar 1 5:17 AM
            Am incredere deplina in alegerile lui Bogo pt local. As fi de parere
            ca el sa se ocupe de treaba cu localul. Chefurile de la masa lui
            Bogo de pe vremea cand exista sevenul nu se uita repede....Ai votul
            meu maistre!!!

            Cora draga, tu ai fost intotdeauna printre preferatele profilor,
            cred ca tu ar trebui sa te ocupi de ei si sa-i convingi sa apara la
            cheful nostru. Iti dai seama daca as merge eu la profi, mai ales la
            zirbo.........( cu toate ca mi-ar face mare placere sa o revad......)

            o alta parere: nu ar fi mai bine sa o facem singuri fara celelalte
            clase? Adica ei pot si noi nu? pt ca betie generalizata intre toate
            clasele se poate organiza...

            Dorutza in sfarsit am auzit de tine....cool

          • Coralia Crisan
            Message 5 of 7 , Mar 1 7:02 AM
              kul dodo!
              la obiekt!
              si eu votez...cu mine :):)
              deci? consens?

            • dod_rin
              Message 6 of 7 , Mar 1 11:35 AM
                --- In thegspots@yahoogroups.com, Coralia Crisan <coraliutza@...>
                wrote:

                > kul dodo!
                > la obiekt!
                > si eu votez...cu mine :):)
                > deci? consens?
                >

                > ---------------------------------
                > Never miss a thing. Make Yahoo your homepage.

                Tu ai fost si vei fi intotdeauna o dragutza.Votez cu tine pentru
                orice pentru ca ai potential.Mai multe de aici nu pot face decat sa
                votez....vb Mariei ca si cetateanul turmentat.

                apropos ai vb cu vreun prof pana acum?

                Mai trebuie cineva cu relatii publice si este gata comitetul de
                acctiune... noi, restul ramanem sa votam.
              • marcsandu
                Message 7 of 7 , Mar 3 1:17 AM
                  --- In thegspots@yahoogroups.com, "gmariaro" <gmariaro@...> wrote:

> [...]
                  de
                  > el, dati de veste.
                  > spor la trebi sau weekend placut; va las sa alegeti

                  iara is cel carcators, dar un local mai putin mafiot chiar nu puteati
                  gasi? sper ca inauntru e mai putin kitchos decat afara... eu pot doar
                  pe 21.