Sarbatori fericite!

  • gmariaro
    Message 1 of 1 , Dec 24, 2008
      Dragelor si dragilor,
      Tin sa mentionez, pentru inceput, ca mi s-a parut super buna ideea
      Marilenei de a scrie din cand in cand celorlalti despre ce se mai
      intampla in umilele noastre vieti... Cum nu am fost foarte prompta, ca
      si restul de altfel, mi-am zis sa profit de acest sfarit de an ca sa va
      bat la cap.
      In ceea ce ma priveste, nu am noutati fulminante. Scriu la doctorat in
      continuare, intervievez diversi ambasadori pentru teza, particip la un
      program de cercetare pe tema antieuropeanismului si a
      euroscepticismului (daca nu pricepeti termenii, nu va faceti griji,
      nici chiar cercetatorii nu au cazut inca de acord asupra unei
      definitii), urmeaza sa predau unor studenti americani diverse despre
      minunatul Hexagon si bineinteles incerc sa fac abstractie de criza
      financiara; am auzit ca nu face bine la ten. Pe scurt, profit de
      batrana Europa, pana mai pot...
      Profit de acest mesaj, ca sa va urez un Craciun minunat ai un An Nou
      mai bun decat precedentii, la un loc.
      Sper ca ati fost cuminti si ca veti primi multe multe cadouri de la
      Mos...Gerila.
      Alles liebe (nu am gasit alta rima, cum ar spune Caragiu),
      Maria