Re: [textualcriticism] Latin vulgate

  • pino de martino
    Message 1 of 12 , Jan 5, 2013
      Latin Vulgate

      Bibliorum Sacrorum latinae versiones antiguae : seu, Vetus italica, et caeterae quaecunque in codicibus mss. & antiquorum libris reperiri potuerunt : quae cum Vulgata latina, & cum textu graeco comparantur ... Operâ & studio ... Petri Sabatier .. (1743) Tomus primus

      http://archive.org/stream/bibliorumsacroru01saba#page/n7/mode/2up

      Bibliorum Sacrorum latinae versiones antiguae : seu, Vetus italica, et caeterae quaecunque in codicibus mss. & antiquorum libris reperiri potuerunt : quae cum Vulgata latina, & cum textu graeco comparantur ... Operâ & studio ... Petri Sabatier .. (1743) Tomus secundus

      http://archive.org/stream/bibliorumsacroru02saba#page/n7/mode/2up

      Bibliorum Sacrorum latinae versiones antiquae, seu Vetus Italica, et caeterae quaecunque in codicibus mss. & antiquorum libris reperiri potuerunt : quae cum Vulgata latina, & cum textu graeco comparantur ... Operâ & studio ... D. Petri Sabatier .. tomus tertius (1751)

      http://archive.org/details/BibliorumSacrorumLatinaeVersionesAntiquaeSeuVetusItalicaEtCaeterae

      Message 2 of 12 , Jan 5, 2013
        Hi

        There is also the Neo-Vulgate,i.e. the new edition published under the auspices of the Vatican some years ago.
        I do not know if it is on line.

        Kind regards.

        avi weizmann
      • TeunisV
        Message 3 of 12 , Jan 7, 2013
          This is not the "classical" Vulgate.
          Compare message 6786 of this list.
          Teunis van Lopik

          --- In textualcriticism@yahoogroups.com, "Francisco J. Veismann" wrote:

          > Hi
          >
          > There is also the Neo-Vulgate,i.e. the new edition published under the
          > auspices of the Vatican some years ago.
          > I do not know if it is on line.
          >
          > Kind regards.
          >
          > avi weizmann

        • mydogregae01
          Message 4 of 12 , Feb 1, 2013
            I am not sure what you mean by "critical" edition, one which has an apparatus?
            Or an accurate edition? And which "Vulgate"?

            An accurate edition of THE 1592 Vulgate is freely available here, with
            a searchable and printable text. It is a great program again free via Michael Tweedale of Oxford. Program is available here:

            http://www.biblical-data.org/LATIN_Resources/Latin_Main.html

            sincerely,
            Mr. Gary Dykes
            www.Biblical-data.org