Travian

  • aslihan_basyal
    Message 1 of 1 , Jan 1, 2008
      Travian, içinde binlerce oyuncunun bir köy
      yöneticisi olarak oynadığı, büyük bir oyun
      dünyasıdır.

      Oyun hakkında;

      * Hiçbir ek program indirmeden oynanır.
      * Travianda, binlerce gerçek oyuncuyla birlikte antik
      bir dünyada bulunacaksınız.
      * Köyler kurabilir, savaşlar kazanabilir ve
      komşularınızla ticaret yapabilirsiniz.

      Travianda üç değişik halk vardır: Romalılar,
      Galyalılar ve Cermenler. Her halkın kendine göre
      avantajları ve dezavantajları vardır. Halkların
      ordularıda birbirinden farklıdır.Bu yüzden oyuna
      başlamadan önce kendi stratejinize uygun bir halk
      secmelisiniz.

      Ben ilk başlayanlar için romalıları seçmelerini
      öneririm server 2 de oynuyorum fakat kısa zaman
      sonra server 2 de oyun bitecek :( Bağımlısı oldum
      diyebilirim eminim sizde severek sıkılmadan ve
      zamanınızdan çalmadan keyifle oynayacağınıza
      eminim oyun alanı seçmek ve oyuna katılım
      göstermek istiyorum bende derseniz tek yapacağınız
      aşağıdaki bağlantıdan siteye ulaşmak keyifli
      zamanlar geçirmenizi dilerim

      http://www.travian.com.tr/?uc=tr2_85795

      Yahoo! kullaniyor musunuz? http://tr.mail.yahoo.com
      Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
      Yahoo! Posta'da