TEKSTİL - DENEYİMLİ ÜRETİM MÜDÜRÜ POZİSYON AÇILIŞI

  • Sindoma Textile Promotion - Turkey
    Message 1 of 1 , May 3, 2006
      Firmamızda aşağıda detayları verilen pozisyon açılmış bulunmaktadır; ilgilenenlerin irtibata geçmelerini rica ediyoruz:

      MERTER'de yurtiçi ve yurtdışı için PROMOSYON TEKSTİLİ üretimi yapan firmamıza imalat müdürlüğü yapmış, yöneticilik vasıflarına sahip, ekibini doğru bir şekilde yönlenderebilecek, kaliteden taviz vermeden üretimi hızlandırabilecek, konusunda en az 5 yıl yönteci olarak çalışmış, organizasyon ve planlama yapabilecek ÜRETİM MÜDÜRÜ aramaktayız.

      İlgilenenlerin lütfen e-mail (pelin@...) ya da "Pelin Aydın Dikkatine" faks (02126374825) ile CV yollamaları rica olunur.

      Best Regards,
      Mrs. Pelin Aydin
      Export Manager

      Sindoma Textile & Promotion Ltd.
      Fatih Cad. Keresteciler Sitesi.
      Karadal Sokak No: 21
      34169 Merter - Istanbul
      TURKEY

      Phone No : +90 212 637 39 96 (Direct Line)
      Phone No : +90 212 637 27 05 (Ext. No : 122)
      Fax No : +90 212 637 48 25
      Fax No : +90 212 637 85 53

      Skype : pelinoaydin