Re: [teknikkuantan_9394] Re: Fw: [tiosa] MESYUARAT AGONG DAN JAMUAN MAKAN MALAM TIOSA

  • Noraliza Mohd Sidek
    Message 1 of 49 , Sep 2, 2009
      ye la aku ni. aku dok kat kuantan. tu la pasal, tak jumpe langsung member2 lama kat sini cuma jumpe zida je. aku buat construction lepas behenti kerja kat pelabuhan kuantan dulu. anak berapa orang dah skrg? nko ngajar kan? ngajar kat mana before?

      LIZA

      Message 49 of 49 , Oct 14, 2009
        hasfa sediakan lahh tiket kpl terbang sekali

        From: akmal.saiful <akmal.saiful@ yahoo.com. my>
        Subject: [teknikkuantan_ 9394] Re: Tak de rumah terbuka ke ?
        To: teknikkuantan_ 9394@yahoogroups .com
        Date: Tuesday, 6 October, 2009, 9:08 PM

        --- In teknikkuantan_ 9394@yahoogroups .com, "Ahmad Sapuan" <wpe9563@... > wrote:

        > wah..sesape yg tersesat kat putrajaya tu..blehlah serbu rumah pian ngan helmi...
        > diorang dah offer tuh...

        jemput datang umah aku 10hb Oct ni (sabtu) birthday party anak aku n Hari Raya Gathering??? pada sapa-sapa yang ada masa datang la ek

        New Email names for you!
        Hurry before someone else does!

        __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4498 (20091011) __________

        http://www.eset.com