vefat

  • metin cayÿfffffdklÿfffffd
    Message 1 of 18 , Mar 1, 2007
      Kuruhöyük köyünden Şakir CAYIKLI kızı Naciye AKBAŞ 27 Şubat 2007 Salı günü
      Eskişehir'de hakkın rahmetine kavuşmuştur.Allah rahmet eylesin.

      All New Yahoo! Mail – Tired of unwanted email come-ons? Let our SpamGuard protect you.
    • Kazan Tatarlari Kultur Dernegi
      Message 2 of 18 , Aug 5, 2009
        Kıymetli hemşeriler,

        Eskişehir, Osmaniye(Kuruhöyük) Köyü Tatarlarından Orhan Yafay, 05 Ağustos 2009 günü hakkın rahmetine kavuşmuştur.

        Kendisine Allahtan rahmet diler, acılı ailesi ve yakınlarına da sabırlar dileriz.

        Merhumun cenazesi yarın 06 Ağustos 2009 Perşembe günü Eskişehir'de Yalaman Camisinde öğle namazını müteakip Asri Mezarlığında toprağa verileceketir.

        Eskişehir Kazan Tatarları Kültür ve Yardımlaşma Derneği
        Necip Ablay
        2.Başkan
        .

        Anılarınızı istediğiniz herkesle çevrimiçi paylaşın.
      • Kazan Tatarlari Kultur Dernegi
        Message 3 of 18 , Sep 5, 2009
          Kıymetli hemşeriler,

          Eskişehir, Osmaniye(Kuruhöyük) Köyü Tatarlarından derneğimizin üyelerinden Gılmaner Özcaner'in eşi, 05 Eylül 2009 günü hakkın rahmetine kavuşmuştur.

          Merhumeye Allahtan rahmet diler, acılı ailesi ve yakınlarına da sabırlar dileriz.

          Merhumenin cenazesi Bugün Eskişehir'de Kurtuluş Camisinde ikindi namazını müteakip şehir mezarlığında toprağa verileceketir.

          Eskişehir Kazan Tatarları Kültür ve Yardımlaşma Derneği
          Necip Ablay
          2.Başkan
          .

          Diğer Windows Live™ özelliklerine göz atın. Sadece e-posta iletilerinden daha fazlası
        • Edip YALTIR ® 1907
          Message 4 of 18 , Sep 5, 2009
            Degerli hemserimize Tanri'dan rahmet geride kalanlara sabir dilerim.
            Edip YALTIR

            __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4398 (20090905) __________

            http://www.eset.com
          • Eskisehir Kazan Kultur
            Message 5 of 18 , Oct 21, 2009
              Kiymetli hemsehriler,

              Eskisehir yasayan (Osmaniye)Kuruhoyuk Tatarlarindan Niyazi Baydemir(Zeytinci Niyazi)  21 Ekim Carsamba gunun 94 yasinda hakkin rahmetine kavusmustur. Allahtan rahmet diler yakinlarina bas sagligi ve sabirlar dileriz.

              Cenazesi bugun ikindi namazina muteakip Eskisehir Odunpazari Alaattin camisinden sehir mezarligina defnedilecektir.

              Eskişehir Kazan Tatarları
              Kültür ve Yardımlaşma Derneği

              Arifiye Mh. Korkmaz Sk. No.15/3
              222-233 56 20 ESKİŞEHİR

              Yahoo! Türkiye açıldı!
              Haber, Ekonomi, Videolar, Oyunlar hepsi Yahoo! Türkiye'de!
              www.yahoo.com.tr
            • kamil agis
              Message 6 of 18 , Oct 21, 2009
                Allah Rahmet eyleye,

                Urını cennet bolsun, inşaallah.

                Kalanlara sawlık tıliym.
                Kamil AGİŞ

[...]

                 222-233 56 20  222-233 56 20 ESKÄ°ÅžEHÄ°R

                Yahoo! Türkiye açıldı!
                Haber, Ekonomi, Videolar, Oyunlar hepsi Yahoo! Türkiye'de!
                www.yahoo.com. tr

              • Yakup Akcura
                Message 7 of 18 , Jan 19, 2010
                  Dernek Yönetim Kurulu Üyemiz,
                  Sayın Yaşar BAYTAK'ın ağbisi

                  Eskişehir Tatarlarından Halkey Abzi'nin torunu MESUT BAYTAK
                  Bu sabah Hakkın Rahmetine Kavuşmuştur.

                  Cenazesi 20.01.2010 (Yarın) Çarşamba günü Öğle Namazını Müteakip
                  Karacaahmet Camisinden Kaldırılacaktır.

                  Merhuma Allah'tan Rahmet, Kalanlara Baş Sağlığı Dileriz.

                  İdil Ural Türkleri Kültür ve Yardımlaşma Derneği
                  İstanbul-Türkiye
                • gulten uralli
                  Message 8 of 18 , Jan 21, 2010
                    DERNEGIMIZ KURUCU UYELERINDEN
                        SAYIN REFIK AKCURA'NIN
                    ANI VEFATINI TEESSURLE OGRENMIS
                                      BULUNUYORUZ.
                               AILESINE VE CAMIAMIZA
                                  BASSAGLIGI DILERIZ
                           CENAZE YARIN 22 OCAK CUMA
                             OGLEN NAMAZINI MUTEAKIP
                     FATIH CAMIINDEN KALDIRILACAKTIR.

                                         IDIL-URAL TURKLERI KULTUR
                                                            VE
                             YARDIMLASMA DERNEGI YONETIM KURULU

                  • Eskisehir Kazan Kultur

                        Message 11 of 18 , Feb 15, 2010
                          Eskişehir, Osmaniye(Kuruhöyük) Tatarlarından EDİP İDİL (1949 doğumlu) bugün hakkın rahmetine kavuşmuştur. Cevazesi bugün ikindi namazını müteakip köy mezarlığında toprağa verilecektir.

                          Eskişehir'den gidecekler için Yimpaş Oteli önünden saat 13:00 de 1 otobüs hareket edecektir.

                          Merhuma Allahtan rahmet diler, dost ve akrabalarına da baş sağlığı ve sabırlar dileriz.

                          Message 12 of 18 , Jul 30, 2010

                            İstanbulda yaşayan Besim Yaktıyol un kardeşi Gülseren yaktıyol vefat etmiştir.cenazesi bugün ikindi namazını mütaakip Küçük çekmece Fatih cammiinden kaldırılacaktır. Yakınlarına baş sağlığı dileriz.

                          • idil ural haberlesme
                            Message 13 of 18 , Jun 13, 2011
                              Değerli Dostumuz, Sanatçı ve Araştırmacı
                              Türk Dünyası Kültür Sanat Derneği Başkanı Ali ÖZAYDIN
                              Hakkın Rahmetine Kavuşmuştur, Tüm Türk Dünyasının Başı Sağolsun.

                              Bugün (13.06.2011) Öğle Namazını Müteakip, ANKARA Kocatepe Camiinden Son Yolcuğuna
                              Uğurlanacaktır.

                              Message 14 of 18 , Jul 22, 2012
                                Eskişehir-Kuruhöyük Tatarlarından Musa YAKAY Oğlu, Ereğli Demir Çelik Fabrikalarından Emekli,  Tevfik YAKAY
                                21 Temmuz Cumartesi Saat 19 da Kocaeli Üniversitesi Hastahanesinde Hakkın Rahmetine Kavuşmuştur.
                                Cenazesi 22 Temmuz Pazar Günü İZMİT Serdar Mh. Yeşil Camiden İkindi Namazına Müteakip,
                                İZMİT Şehir Mezarliğına Defnedilecektir.

                                Tüm Camiamızın Başı Sağolsun.

                                Message 15 of 18 , Oct 4, 2012
                                  Dernek Kurucu Üyelerimizden Sayın İlhan BAYKAL'ın,
                                  oğlu İrfan'ın Değerli Eşi, Güler Tatar BAYKAL Hanımefendi,
                                  Hakkın Rahmetine Kavuşmuştur,
                                  Merhume, 05.10.2012(Bugün) Beylikdüzü Fatih Sultan Mehmed Camii'nden
                                  Cuma Namazını Müteakip, Son Yolculuğuna Uğurlanacaktır.
                                  Değerli Ailesinin ve Camiamızın başı Sağolsun,

                                  İdil Ural Türkleri Kültür ve Yardımlaşma Derneği
                                  İstanbul - Türkiye

                                  Not:İlhan Baykal cep Telefonu: 0535 2479259
                                  Nilgün Baykalın Değerli Sözleri;
                                  Sene 1995;hayatıma bir melek olarak girdin.Abicimin sevdiceği,biricik eşiydin.Ailemizin pozitif enerjisi, dertortağım, sevincimin başka adı.Nisa'mın anneciği... Çok sabrettin,çektiğin hiçbir acı isyan etmene sebep olmadı... Ve o amansız ve hain hastalık seni uzun zamandır esir almış,hepimizi perişan etmiş olsa da Allah seni ne kadar çok seviyormuş ki bizlerden,sevenlerinden ayırdı,erkenden yanına aldı acılarına son vermek için...Henüz birkaç saat önce...Huzur içinde uyu bitanem,dua edip,sabrın başka bir çeşidini gidişinle öğreneceğiz... Ve merak etme canım,emanetin gözüm gibidir,Bıldırcınıma anne olamasam da halaların en iyisi olmak için elimden geleni yapacağım...Huzurlar içinde uyu...Her zaman kalbimizdesin...İçimizi acıtsa da canımız çok yansa da umarım en kısa zamanda yokluğunu kabullenebilecek olgunluğa erebiliriz...
                                • yavruahmet@gmail.com
                                  Message 16 of 18 , Oct 5, 2012
                                    İnna Lillah ve inna ileyhi raciûn. Başınız Sağolsun, Allah sabırlar versin.

                                    05 10 2012 tarihinde idil ural haberlesme <ilimte@...> yazmış:

                                  • Edip YALTIR ♥ 1907 ®

                                      Message 18 of 18 , Jul 13, 2013

                                        Derneğimiz Yönetim Kurulu üyesi,
                                        Değerli Dostumuz, Arkadaşımız, Kardeşimiz,
                                        Sevgili Doktorumuz,
                                        Sayın Yaşar BAYTAK'ın annesi;
                                        Eskişehir Tatarlarından Halkey Abzi Kızı Azize Hanımefendi,
                                        Hakkın rahmetine kavuşmuştur,
                                        Merhumenin Cenaze Namazı, Üsküdar KaracaAhmet deki Şakirin camiinde
                                        14.07.2013 (Yarın), Öğle namazını müteakip kılınacak olup,
                                        Defini, Ümraniye Ihlamurkuyu Mezarlığına yapılacaktır,

                                        Merhumeye Allahtan rahmet diler,
                                        Başta Ailesi olmak üzere,
                                        Tüm Hemşehrilerimizin ve Camiamızın başı sağolsun,