Re: [tatar-l] Asılsız ve delilsiz Said Nur si düşmanlığının getirdiği nokta

  • Edip YALTIR ® 1907
    Message 1 of 2 , Jan 29, 2007
      Niye burada kafa şişiriyorsunuz.Yetti artık.Özelden yazışın..
      Bu tartışmaları yapabileceğiniz onlarca grup var..
      Tatar Türklerini direkt ilgilendiren bir konu değil bu tartıştığınız..

      Message 2 of 2 , Jan 31, 2007
        merhaba edip bey,

        ilk bakista tatar Turklerini ilgilendirmeyebilir diye
        dusunulebilir. ancak uzun vadede ilgilendiriyor oldugu
        icin karsi cikmistim.

        bu zihniyetin bizi getirdigi cirkinlik sizleri de
        etkilemesin dusuncesine sahip oldugum icin genelden
        yazdim.

        yarin bir gun gulen okullarinin acilmasina izin
        vermemeniz icin dikkatinizi cekmek istemistim.

        biz zarar gorduk siz gormeyin demek icin de elbette.

        saygilarimla,

        === message truncated ===

        Yahoo! Music Unlimited
        Access over 1 million songs.