Re: [tatar-l] Turklerin Amina Koyim.

  • Borlucar@aol.com
    Message 1 of 12 , Sep 17, 2006
      SEKER KARDES ANLAMADIN BIR SEY YOKSA E MAILLERINI ACMA KOYMAK ISTEDIGIN O SEYI BELKI KENDINDE DENE      BELKI SEV ALIRSIN   HAS  HOLE VE SELAM
    • yunus kutlubay
      Message 2 of 12 , Sep 18, 2006
        ULAN ÞEREFSÝZ VE BÖLÜCÜ KÝMLÝKSÝZ,
        GERÇEK KÝMLÝÐÝNÝ AÇIKLA.GÖTÜN YÝYORSA ADRESTE VER.
        YAZILARININ ARKASINA SAKLANMA KÝMLÝKSÝZ,ÞAHSÝYETSÝZ,
        BEN TÜRK VE TATAR DEÐÝLÝM DÝYORSUN.EÐER HER ÝKÝSÝDE DEÐÝLSEN
        O ZAMAN OROSPU ÇOCUÐUSUN.......

        pool snooker <mr_tatarin@...> wrote:

        A siktir lan ordan, adam gibi yazsana, bi bok anlasilmiyo. ..
        Ben bu moderatorlere kac kere yazdim, hala amina kodugum meiller geliyor. Senin de amina koyim kim olursan ol amcik agizli, yazmayi ogren sonra yaz, bi bok anliyamadim.
        Ben turk te degilim tatar da degilim, benim sikimde degil sizin grubunuz. Bana ne ya eyalemin derdi, towbe ya Allahim.

        yunus kutlubay <yunuskutlubay@ yahoo.com> wrote:
        ULAN TÄ°NÄ°YETSÄ°Z VE CÄ°BÄ°LÄ°YETSÄ°Z, AYNI ZAMANDA
        BÖLÜCÜ ŞEREFSİZ,
        NASIL OLURDA BÖYLE BİR GRUPTA GERÇEK KİMLİĞİNİ SERGİLEMEK
        ZORUNDA KALIRSIN.GRUBUN MEDERATÖRÜ BÖYLE BİR İLETİYİ
        NASIL OLURDA YAYINLAR.OHA DİYORUM.BAŞKA BİRŞEY DEMİYORUM.
        BU ŞEREFSİZ HEMEN GRUPTAN ATILMAZSA, BENİ GRUPTAN ÇIKARMANIZI İSTİYORUM.BÖLÜCÜLERLE İŞİM YOK.
        ULAN SENÄ° BÄ°R ELÄ°ME GEÇİRSEM........ ...

        Message 3 of 12 , Sep 18, 2006
          Ula amcik agizli orospu cocugu, pic. Allahsiz kitapsiz ibnator. Gotveren sana ne benim milliyetim, senin variya taaaaa anani sikiyim diyjem de, zavalli annenin gunahi yokki oyle  bir salaga hayat verdiginden. Amcik agizli grubunuzda cok adam gozuksun diye herkezin mailini yazyonuz, bana ne sizin meillerinizden.
          Senin variya kisaca ve guzelce AMINA KOYIM>
          Selametle SIKTIR.
          Allahim Ya Rabbim, Bu Kuluna Yardim Et, Ne Yaptigini Ne Dedigini Bilmiyor. Depressionda Galiba. Biz De Dua Edelim.

          pool snooker <mr_tatarin@yahoo. com> wrote:

[...]

          Yahoo! Messenger with Voice. Make PC-to-Phone Calls to the US (and 30+ countries) for 2¢/min or less.

        • pool snooker

[...]

            All-new Yahoo! Mail - Fire up a more powerful email and get things done faster.

          • yunus kutlubay
            Message 5 of 12 , Sep 18, 2006
              ulan þerefsiz ve kimliksiz,
              adýný pool snooker demiþsin.bak benim adým gözüküyor.
              Adým yunus kutlubay sende adýný verde hesaplaþalým kimliksiz,
              dinsiz ve götveren. Adresini ver. veremeyeceksende konuþma sus.

[...]

              Stay in the know. Pulse on the new Yahoo.com. Check it out.

            • pool snooker
              Message 6 of 12 , Sep 18, 2006
                Yok ya!!!
                Bankadaki hesap numarami da vereyim mi efendi. Ha efendi? Duymuyorum?
                Amcik benim ile ugrasma, sana dedim ya iki kere SENIN AMINA KOYIM. Niye bana serefsiz dedin? Ben sana bisey dedimmi? Ben genelleme yaptim orda ve huzuriyet diye bisey var. Ne istersem yazarim. Gunah sende esek oglu esek, kimse cevap vermedi, vatani kurtaran senmisin pust? Ay senin variya amina, gotune, agzina... koyiyim veriyim dokiyim.
                Bak daha cok sey yazarim da, hic gerek yok, sen kendin biliyorsun kendi halini. Herkese soylemeyelim demi arkadas hahaha.
                Hadi bye bye sana iyi gunler abicigim.
                Ve tabiiki SENIN AMINA KOYIM.

                Allahim Ben Hayatta Kimseye Kufur Etmem. Yunus Bey Kendisi Basladi.

[...]

                Get your own web address for just $1.99/1st yr. We'll help. Yahoo! Small Business.

              • ahmet özkan
                Message 7 of 12 , Sep 18, 2006
                  Ulan Ermeni Tohumu sahsiyetsiz tarihsiz asagilik pic burda hava basma defol git  ve bizi seni bulmaya mecbur etme adi kisiliksiz  pool snooker.

                  ahmet özkan <a_zkan@...> skrev:
                  Geri zekali cahil herif mail istemiyorsan bloka yap arti turkler  senin seyine koysun emi saman kafali.