Re: [tatar-l] SAÝD KURDÝ VE TATARLAR

  • MIREXIM
    Message 1 of 2 , Apr 3 5:07 AM
      MERHABA
      ISMIM EDIP DEGIL
      ALI
      BENIM ESIM KAZAN TATARI
      KENDIM KIPCAGIM
      YAZDIKLARINIZA KATILIYORUM
      SADECE ONYARGI KISMINA HARIC
      BEN ONYARGILI DAVRANMADIGIMA INANIYORUM BU KONUDA
      VE OKUMADIGIM BILMEDIGIM KONULAR HAKKINDA ZATEN YORUM YAPMAM
      DUNYA DA ADALET DENILEN BIR KAVRAM VAR
      VE BU KAVRAM SUISTIMAL EDILMEMESI ICIN
      5 DUYU ORGANININ, YAZILARIN VE KAYITLARIN VERILERI ILE ISLEYEN BIR SISTEMDIR.
      SIZ ISTEDIGINIZ SEKILDE INANABILIRSINIZ
      ISTEDIGINIZ KISIYI SEVEBILIRSINIZ
      AMA SADECE BILIM TARAFSIZDIR
      VE BURDA KONU EDILEN KISI BIR BILIM ADAMI DEGIL
      BIR GRUP LIDERIDIR.
      BUNU BURDA INSANLARA EMPOZE ETMENIN BIR ANLAMI YOKTUR
      DUNYA 50 - 60 YILDIR
      DOGRU
      AMA MANEVIYATLA YONETILEN DUNYALARI GORUYORSUNUZ
      OZGURLUKLER KISITLI
      DOGRULAR SESI COK CIKANLARIN DOGRUSU
      KADINLAR EGITIMSIZ
      OLUMLER YASAL
      TERORIZM TANRI ILE ESDEGER BIR KAVRAM

      SIZIN SOYLEDIGINIZ MANEVIYAT
      ISI BU BOYUTA GETIRIYOR

      ISTISNASI DA HIC OLMAMISTIR

      CEVRENIZE IYI BAKIN

      SAYGILARIMLA

      M. ALI

      Message 2 of 2 , Apr 3 5:32 AM
        Öncelikle tüm hemeşehrilerime iyi haftalar..
        Ali Bey sizden çok özür diliyorum.
        Meczuplara sinirlenip haddini aşan bir mail atmışım,bu da sanki size cevaben gibi olmuş.
        Bugün de bir tanesi benim Tatarlığımı sorguluyor??
        Kendisi Kazan Türkü olsa,soyadım olan YALTIR kelimesinin Anadolu Türkçesinde pek kullanılmadığını,Tatarcada parlak,nurlu anlamına geldiğini bilirdi..
        Aşağıdaki satırları Tatarca sözlükten aldım..

        yaltırawıqparlaklık, yakamoz
          yaltırawıqlıparlak
        yaltıru
        parıldamak, parlamak

        Lütfen tarikat propogandası yapan maillerle grubumuzu rahatsız etmeyin..

        --- Edip YALTIR <eyaltir@...> wrote:

> [...]
        > atýþmalar baþladýðý zaman ne olacak??
        > Bu tip mailleri her zaman protesto
        > edeceðim,moderatörseniz beni þimdiden atýn!!!

        To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.