TRT de SÝGORTASIZ ÇALIÞANLAR

  • Altingul Altinay
    Message 1 of 1 , Sep 1, 2005
      TRT de SÝGORTASIZ ÇALIÞANLAR VAR HEM FE SEKÝZ YILA YAKIN BU ÞEKÝLDE ÇALIÞMAKTADIRLAR. LÜTFEN KULAK VERÝN BU HATAYI DEVLETÝMÝZ EN KISA SÜREDE DÜZELTÝR DÝYE UMUYORUZ

      Deðerli arkadaþlar TRT de bir çok insanýn SÝGORTASIZ çalýþtýðýný biliyormuydunuz. Ben kendim  de inanamadým fakat gittim kendim araþtýrdým ve inandým. Orada çalýþan 40 yakýn kiþi SÝGORTASIZ. Halbuki bu bizim kanunlarýmýza aykýrý. Hatta Avrupa Birliðine Girme kanunlarýndan bir de Sigortasýz çalýþan olmamasýdýr. Fakat Devletin Aile (Akraba ile dolu olan) Kurumu bu þekilde bir çok insaný çalýþtýryor. Gerçe bu konuyu belki Baþbakanýmýzda biliyordur ama gezilerden  incelemeye zamaný olmamýþ olabilir.Lütfen yetkililer bu konuyu bir an önce görüþün. Avrupa Birliði Konseyi öðrenmeden önce....

      http://mail.yahoo.com