Re: [idiluralnet] Yeni Yönetim

  • kamil agis
    Message 1 of 1 , Feb 13, 2013
      HAYIRLI OLSUN SAWLIK BİLEN TURUGUZ....

      Benim arzum illerde bulunan Kazan Tatar derneklerinin Türkiye'miz çapında bir KONFEDERASYON oluşturması. Görüntüde sembolik olabilir, Eskişehir, İzmir, Ankara, İstanbul, Konya, Samsun vs. İlçe ve awıllarda bulunan dernek başkanları doğal olarak Konfederasyon meclis üyesi olup kendi Aktif/Fahri başkanlarını seçebilir...

      Ne derseniz?

      NOT: Ben de bu bayrağı zamanı gelince taşımayı arzu ediyorum. Ancak Kapadokya,Kayseri, Sakarya üçgeninde koşuşturmalar şimdilik buna müsaade etmiyor.

      Kamil AGİŞ
      Kapadokya MYO
      Ögr Gör
      (E)Hv.Müh.Alb.