tebrik

  • Necip Ablay
    Message 1 of 13 , Nov 12, 2010
      DEGERLI MILLETDESLER,

      KURBAN BAYRAMINIZI KUTLAR,SAGLIKLI,MUTLU NICE BAYRAMLAR DILERIM.

      NECIP ABLAY

    • ilyas topsakal
      Message 2 of 13 , Nov 13, 2010
        Degerli dostlar,

        Kurban bayraminizi kutluyor, saglik ve esenlikler diliyorum.

        ilyas

        Message 3 of 13 , Dec 29, 2010

          Hurmetli Hemşehrilerimiz!

          Yönetim kurulu üyemiz sayın Attila Küntüz 'ün 28 Aralık 2010 salı günü
          photo world fotograf merkezinde elliyi aşkın seçkin davetli huzurunda sunduğu
          ''Saban Toyunda Kazan Tatarları ve renkler'' isimli fotograf gösterisi hem
          söyleşisi; katılan bütün davetlilerin takdirini kazanırken, bizleri de gururlandırdı.
          Söyleşi bölümünde davetlilerin sorular sorarakTataristan'ımız hakkında detaylı
          bilgi almak istemeleri, bu tip kültür faaliyetlerinin ne kadar önemli olduğu fikrini
          tekrar gündeme getirdi.Bütün bu güzelliklerin yanında, daha çok hemşehrimizi
          aramızda ve yanımızda görmek bizleri daha da çok sevindirecektir.
          Sayın Attila Beye bu güzel faaliyetinden dolayı teşekkür ederken, başarılarının
          devamını yürekten dilerim.
          Daha nice güzel etkinliklere hep beraber ve elele olmak dileği ile.

          Saygılarımla.
          Gülten Urallı
          İdil-Ural Türkleri Kültür ve Yardımlaşma Derneği adına