Söyleşi ve Şiir Günleri Açılış Progra mı

  • Safiye OLGUN
    Message 1 of 1 , Oct 29, 2009
      Uzun bir aradan sonra Kelecek Ankara olarak tekrar faaliyetlerimize basliyoruz.

      Bu sene ki ilk programimiz; Ankara Universitesi Tip Fakultesi Ogretim Uyesi Prof. Dr. Cengiz Kurtman ile "Baz istasyonlarinin insan sagligina etkileri, Tipta yararli uygulamalar, Radyasyon ve kanser iliskileri ve farklari" uzerine soylesisi ve ardindan Siir Gunlerinin Acilis Sunumu ile baslayacak.

      Siir Gunleri'nin bu ilk programinda sairlerimiz Bekir Sidki Cobanzade, Yunus Kandim ve Bilâl Mambet islenecektir.

      Sairlerimizin siirlerinden ornekler sunacagimiz bu etkinligimizde sizleri de aramizda gormek isteriz.

      Tarih:     31 Ekim 2009 Cumartesi
      Zaman: 14:00 - 16:30
      Yer: Kirim Turkleri Kultur ve Yardimlasma Dernegi Genel Merkezi
      Adres: Mesrutiyet Cad. Ergene Apt. 20/14 Kizilay / Ankara

      Kirim Turkleri Kultur ve Yardimlasma Dernegi
      Genel Merkez, Genclik Komisyonu
      ANKARA