سهم ایران از تصاویر س ال نشنال جئوگرافیک

  • همراه اول
    Message 1 of 1 , Feb 10, 2013

    تقديمي از تيليفون شارژ دات كام
    www.Tiliphonecharge.com

    وب سایت نشنال جئوگرافیک در پایان سال میلادی مجموعه از تصاویر منتخب خود را منتشر کرده که در میان آنها عکسی از یک عکاس ایرانی هم به چشم می خورد.

     امیر علی شریفی عکاس ایرانی است که تصویر زیبایی از صائقه ای بزرگ در ساحل محمود آباد را ثبت کرده بود که پیش تر از این در میان تصاویر منتخب ماه آگوست این موسسه هم منتشر شده بود. شریفی در ذیل این تصویر در نشنال جئوگرافیک می گوید: «بعد از سه سال که برای دیدار خانواده ام به ایران رفتم، به محمود آباد سفر کردیم... یک شب که صاعقه در آسمان دیدم به هتل رفتم، دوربینم را برداشتم و عکس های زیاد با نوردهی درازمدت گرفتم ولی تنها در دومین عکس بود که توانستم وسیع ترین، زیباترین و آخرین صاعقه آن شب را ثبت کنم...»
    مجموعه کامل تصاویر منتخب نشنال جئوگرافیک در سال 2012 به زودی منتشر می شود.
    براي تهيه انواع كارت شارژ ايرانسل، همراه اول، تاليا و رايتل به قيمت رسمي به وب سايت رسمي تيليفون شارژ به آدرس
    www.Tiliphonecharge.com   مراجعه فرماييد.
    خريد آسان، ايمن، راحت و سريع شما آرزوي ماست.
    همچنين براي دسترسي بيشتر به اخبار جديد تلفن همراه و شركت هاي ارائه كننده آن به وبلاگ  Tiliphonecharge.Blogfa.com  سري بزنيد.

    با تشكر
    تيليفون شارژ