Loading ...
Sorry, an error occurred while loading the content.

Re: [tamanflora] Re: Mana address?

Expand Messages
  • Hazrol
    aku setuju......minta no akaun hang....dan alamatkan ke Hazrohaizan b. Daud TNB Research Sdn. Bhd. No 1, Lorong Ayer Itam Kawasan Institusi Penyelidikan 43000
    Message 1 of 53 , Nov 1, 2004
    • 0 Attachment
      aku setuju......minta no akaun hang....dan alamatkan ke

      Hazrohaizan b. Daud
      TNB Research Sdn. Bhd.
      No 1, Lorong Ayer Itam
      Kawasan Institusi Penyelidikan
      43000 Kajang
      Selangor.

      arizal wrote:

      > ntah la hasrol, aku pun tak tau camana nak cas.
      > mungkin singgit, mungkin dua ringgit atau mungkin 3 ringgit. tapi ada
      > member cadangkan RM5. apa pikiran ko?
      >
      > --- In tamanflora@yahoogroups.com, Hazrol <hazrol@t...> wrote:
      > > rm BERAPA RINGGIT SATU?
      > >
      > > arizal wrote:
      > >
      > > > Assalamualaikum,
      > > >
      > > > Ni utk yang berminat nak dapatkan CD Laman2004 dan photo gathering
      > > > tamanflora di Beranang.
      > > >
      > > > harap email alamat kat arizalshah at yahoo.com . jagosam dan
      > dolms...
      > > > takde alamat korang la... semalam dah burned kan 6 keping. tak
      > sempat
      > > > nak post je.
      > > >
      > > > sesapa yg tinggal berdekatan subang jaya/klang/shah alam tu aku
      > ingat
      > > > nak hantar by-hand aje la. boleh faisal?
      > > >
      > > >
      > > >
      > > > Yahoo! Groups Links
      > > >
      > > >
      > > >
      > > >
      >
      >
      >
      > Yahoo! Groups Links
      >
      >
      >
      >
    • Manaf Zaharico
      Selamat Hari Raya Maaf Fizikal & Logikal ... From: z nogy To: tamanflora@yahoogroups.com Sent: Tuesday, 9 October, 2007 12:39:50 AM
      Message 53 of 53 , Oct 9, 2007
      • 0 Attachment
        Selamat Hari Raya
        Maaf Fizikal & Logikal

        ----- Original Message ----
        From: z nogy <znogy_75@...>
        To: tamanflora@yahoogroups.com
        Sent: Tuesday, 9 October, 2007 12:39:50 AM
        Subject: [tamanflora] SELAMAT HARI RAYA

        Dah lama saya menyepikan diri.. bukan melupakan kawan2 tp masa tidak mengizinkan utk bersembang.. .
         
        Di hari baik bulan baik ni saya ingin memohon ribuan kemaafan sekiranya ada terkasar bahasa dan perbuatan saja selama ini ...
                                     SELAMAT HARI RAYA
                                       maaf zahir dan batin..
         
        saya besok dah start cuti sampai raya ke3.. raya ke 4 dah start keje ...
        sapa2 yang mengenali saya tu jemput laa datang ke rumah raya ni...
        utk Tok penghulu, kak roy, dolms, rizal, dato J .. sapa lagi iyer.. saya mintak maaf  dan halal kan makan mimun saya iyer..
         




        Don't let your dream ride pass you by. Make it a reality with Yahoo! Autos.



        Yahoo! Answers - Get better answers from someone who knows. Try it now.
      Your message has been successfully submitted and would be delivered to recipients shortly.