Loading ...
Sorry, an error occurred while loading the content.

kebun

Expand Messages
  • n00r
    As salam. Kat umah ni ada la tnh sblh pagar yg mmg kosong, buat sementara dok tanam cili. Dah ada pokok mangga, inai, bunga raya + limau kasturi yg mmg dah
    Message 1 of 13 , Feb 1, 2013
    • 0 Attachment
      As'salam.
      Kat umah ni ada la tnh sblh pagar yg mmg kosong, buat sementara dok tanam cili. Dah ada pokok mangga, inai, bunga raya + limau kasturi yg mmg dah alih tanam kat tanah. Ingat nak tambah pokok bg redup sikit + nak halang budak dok tendang bola kat dinding luar umah ni (huhuhu...x tahan la..bising!).
      Pokok apa yg sesuai...tanah byk batu, + ingat nak upah jer org @ nursery. Ada cadangan?
      TQ
    • Sara Bt Saad
      Tanam Pokok Ceri yang sesuai tanah berbatu, cepat rendang dan banyak burung dan tupai akan bertandang. Atau pokok sentol siam yang senang hidup dan boleh
      Message 2 of 13 , Feb 2, 2013
      • 0 Attachment
        Tanam Pokok Ceri yang sesuai tanah berbatu, cepat rendang dan banyak burung dan tupai akan bertandang. Atau pokok sentol siam yang senang hidup dan boleh makan buah bila tiba musim nya. Atau pokok jering yang boleh hidup ditanah berbatu dan cepat rendang. Jangan tanam pokok petai nanti pokok naik merenjong tinggi. Pokok rambutan pun boleh tapi akan melambai budak2 main bola masa musim buah.


        hanya dari pengalaman sendiri....


        Kak Sara






        "Buat Baik pada Orang, Allah buat baik pada kehidupan kita dan sebaliknya"
        ________________________________________
        From: tamanflora@yahoogroups.com [tamanflora@yahoogroups.com] On Behalf Of n00r [noor217@...]
        Sent: Friday, February 01, 2013 9:41 PM
        To: tamanflora@yahoogroups.com
        Subject: [tamanflora] kebun

        As'salam.
        Kat umah ni ada la tnh sblh pagar yg mmg kosong, buat sementara dok tanam cili. Dah ada pokok mangga, inai, bunga raya + limau kasturi yg mmg dah alih tanam kat tanah. Ingat nak tambah pokok bg redup sikit + nak halang budak dok tendang bola kat dinding luar umah ni (huhuhu...x tahan la..bising!).
        Pokok apa yg sesuai...tanah byk batu, + ingat nak upah jer org @ nursery. Ada cadangan?
        TQ



        Disclaimer:
        This e-mail (including any attachments) may contain confidential information. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any review, distribution, printing, copying or use of this e-mail is strictly prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender or Universiti Utara Malaysia (UUM) immediately and delete the original message. Opinions, conclusions and other information in this e-mail that do not relate to the official business of UUM and/or its group of companies shall be understood as neither given nor endorsed by UUM and UUM accepts no responsibility for the same. All liability arising from or in connection with computer viruses and/or corrupted e-mails is excluded to the fullest extent permitted by law.
      • n00r
        Terima kasih k.sara Pokok sentul siam tu mcm mana yer? Bila ada tupai bertandang tu yg risau pulak...hehehe. Pokok jering ada ker org jual kat nursery? X
        Message 3 of 13 , Feb 2, 2013
        • 0 Attachment
          Terima kasih k.sara
          Pokok sentul siam tu mcm mana yer?
          Bila ada tupai bertandang tu yg risau pulak...hehehe.
          Pokok jering ada ker org jual kat nursery? X pernah tgk pokok ni tinggi mcm mana...yg tahu pokok petai mmg sangattt tinggi :)


          ------------------------------
          On Sun, Feb 3, 2013 11:51 AM SGT Sara Bt Saad wrote:

          >Tanam Pokok Ceri yang sesuai tanah berbatu, cepat rendang dan banyak burung dan tupai akan bertandang. Atau pokok sentol siam yang senang hidup dan boleh makan buah bila tiba musim nya. Atau pokok jering yang boleh hidup ditanah berbatu dan cepat rendang. Jangan tanam pokok petai nanti pokok naik merenjong tinggi. Pokok rambutan pun boleh tapi akan melambai budak2 main bola masa musim buah.
          >
          >
          >hanya dari pengalaman sendiri....
          >
          >
          >Kak Sara
          >
          >
          >
          >
          >
          >
          >"Buat Baik pada Orang, Allah buat baik pada kehidupan kita dan sebaliknya"
          >________________________________________
          >From: tamanflora@yahoogroups.com [tamanflora@yahoogroups.com] On Behalf Of n00r [noor217@...]
          >Sent: Friday, February 01, 2013 9:41 PM
          >To: tamanflora@yahoogroups.com
          >Subject: [tamanflora] kebun
          >
          >As'salam.
          >Kat umah ni ada la tnh sblh pagar yg mmg kosong, buat sementara dok tanam cili. Dah ada pokok mangga, inai, bunga raya + limau kasturi yg mmg dah alih tanam kat tanah. Ingat nak tambah pokok bg redup sikit + nak halang budak dok tendang bola kat dinding luar umah ni (huhuhu...x tahan la..bising!).
          >Pokok apa yg sesuai...tanah byk batu, + ingat nak upah jer org @ nursery. Ada cadangan?
          >TQ
          >
          >
          >
          >Disclaimer:
          >This e-mail (including any attachments) may contain confidential information. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any review, distribution, printing, copying or use of this e-mail is strictly prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender or Universiti Utara Malaysia (UUM) immediately and delete the original message. Opinions, conclusions and other information in this e-mail that do not relate to the official business of UUM and/or its group of companies shall be understood as neither given nor endorsed by UUM and UUM accepts no responsibility for the same. All liability arising from or in connection with computer viruses and/or corrupted e-mails is excluded to the fullest extent permitted by law.
          >
          >
          >------------------------------------
          >
          >Yahoo! Groups Links
          >
          >
          >
        • Dol
          Pokok jering tak pernah jumpa lagi orang jual dinurseri..pokok kerdas saya ada jumpa..pokok jering saya semai dari jering tua yang jatuh dari pokok..
          Message 4 of 13 , Mar 3, 2013
          • 0 Attachment
            Pokok jering tak pernah jumpa lagi orang jual dinurseri..pokok kerdas saya ada jumpa..pokok jering saya semai dari jering tua yang jatuh dari pokok..

            --- In tamanflora@yahoogroups.com, n00r <noor217@...> wrote:
            >
            >
            > Terima kasih k.sara
            > Pokok sentul siam tu mcm mana yer?
            > Bila ada tupai bertandang tu yg risau pulak...hehehe.
            > Pokok jering ada ker org jual kat nursery? X pernah tgk pokok ni tinggi mcm mana...yg tahu pokok petai mmg sangattt tinggi :)
            >
            >
            > ------------------------------
            > On Sun, Feb 3, 2013 11:51 AM SGT Sara Bt Saad wrote:
            >
            > >Tanam Pokok Ceri yang sesuai tanah berbatu, cepat rendang dan banyak burung dan tupai akan bertandang. Atau pokok sentol siam yang senang hidup dan boleh makan buah bila tiba musim nya. Atau pokok jering yang boleh hidup ditanah berbatu dan cepat rendang. Jangan tanam pokok petai nanti pokok naik merenjong tinggi. Pokok rambutan pun boleh tapi akan melambai budak2 main bola masa musim buah.
            > >
            > >
            > >hanya dari pengalaman sendiri....
            > >
            > >
            > >Kak Sara
            > >
            > >
            > >
            > >
            > >
            > >
            > >"Buat Baik pada Orang, Allah buat baik pada kehidupan kita dan sebaliknya"
            > >________________________________________
            > >From: tamanflora@yahoogroups.com [tamanflora@yahoogroups.com] On Behalf Of n00r [noor217@...]
            > >Sent: Friday, February 01, 2013 9:41 PM
            > >To: tamanflora@yahoogroups.com
            > >Subject: [tamanflora] kebun
            > >
            > >As'salam.
            > >Kat umah ni ada la tnh sblh pagar yg mmg kosong, buat sementara dok tanam cili. Dah ada pokok mangga, inai, bunga raya + limau kasturi yg mmg dah alih tanam kat tanah. Ingat nak tambah pokok bg redup sikit + nak halang budak dok tendang bola kat dinding luar umah ni (huhuhu...x tahan la..bising!).
            > >Pokok apa yg sesuai...tanah byk batu, + ingat nak upah jer org @ nursery. Ada cadangan?
            > >TQ
            > >
            > >
            > >
            > >Disclaimer:
            > >This e-mail (including any attachments) may contain confidential information. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any review, distribution, printing, copying or use of this e-mail is strictly prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender or Universiti Utara Malaysia (UUM) immediately and delete the original message. Opinions, conclusions and other information in this e-mail that do not relate to the official business of UUM and/or its group of companies shall be understood as neither given nor endorsed by UUM and UUM accepts no responsibility for the same. All liability arising from or in connection with computer viruses and/or corrupted e-mails is excluded to the fullest extent permitted by law.
            > >
            > >
            > >------------------------------------
            > >
            > >Yahoo! Groups Links
            > >
            > >
            > >
            >
          • Sara Bt Saad
            Kat utara ni ada jual pokok jering, pokok setol siam Kak Sara Buat Baik pada Orang, Allah buat baik pada kehidupan kita dan sebaliknya
            Message 5 of 13 , Mar 3, 2013
            • 0 Attachment
              Kat utara ni ada jual pokok jering, pokok setol siam






              Kak Sara






              "Buat Baik pada Orang, Allah buat baik pada kehidupan kita dan sebaliknya"
              ________________________________________
              From: tamanflora@yahoogroups.com [tamanflora@yahoogroups.com] On Behalf Of n00r [noor217@...]
              Sent: Sunday, February 03, 2013 12:30 PM
              To: tamanflora@yahoogroups.com
              Subject: RE: [tamanflora] kebun

              Terima kasih k.sara
              Pokok sentul siam tu mcm mana yer?
              Bila ada tupai bertandang tu yg risau pulak...hehehe.
              Pokok jering ada ker org jual kat nursery? X pernah tgk pokok ni tinggi mcm mana...yg tahu pokok petai mmg sangattt tinggi :)

              ------------------------------
              On Sun, Feb 3, 2013 11:51 AM SGT Sara Bt Saad wrote:

              >Tanam Pokok Ceri yang sesuai tanah berbatu, cepat rendang dan banyak burung dan tupai akan bertandang. Atau pokok sentol siam yang senang hidup dan boleh makan buah bila tiba musim nya. Atau pokok jering yang boleh hidup ditanah berbatu dan cepat rendang. Jangan tanam pokok petai nanti pokok naik merenjong tinggi. Pokok rambutan pun boleh tapi akan melambai budak2 main bola masa musim buah.
              >
              >
              >hanya dari pengalaman sendiri....
              >
              >
              >Kak Sara
              >
              >
              >
              >
              >
              >
              >"Buat Baik pada Orang, Allah buat baik pada kehidupan kita dan sebaliknya"
              >________________________________________
              >From: tamanflora@yahoogroups.com<mailto:tamanflora%40yahoogroups.com> [tamanflora@yahoogroups.com<mailto:tamanflora%40yahoogroups.com>] On Behalf Of n00r [noor217@...<mailto:noor217%40yahoo.com>]
              >Sent: Friday, February 01, 2013 9:41 PM
              >To: tamanflora@yahoogroups.com<mailto:tamanflora%40yahoogroups.com>
              >Subject: [tamanflora] kebun
              >
              >As'salam.
              >Kat umah ni ada la tnh sblh pagar yg mmg kosong, buat sementara dok tanam cili. Dah ada pokok mangga, inai, bunga raya + limau kasturi yg mmg dah alih tanam kat tanah. Ingat nak tambah pokok bg redup sikit + nak halang budak dok tendang bola kat dinding luar umah ni (huhuhu...x tahan la..bising!).
              >Pokok apa yg sesuai...tanah byk batu, + ingat nak upah jer org @ nursery. Ada cadangan?
              >TQ
              >
              >
              >
              >Disclaimer:
              >This e-mail (including any attachments) may contain confidential information. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any review, distribution, printing, copying or use of this e-mail is strictly prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender or Universiti Utara Malaysia (UUM) immediately and delete the original message. Opinions, conclusions and other information in this e-mail that do not relate to the official business of UUM and/or its group of companies shall be understood as neither given nor endorsed by UUM and UUM accepts no responsibility for the same. All liability arising from or in connection with computer viruses and/or corrupted e-mails is excluded to the fullest extent permitted by law.
              >
              >
              >------------------------------------
              >
              >Yahoo! Groups Links
              >
              >
              >




              Disclaimer:
              This e-mail (including any attachments) may contain confidential information. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any review, distribution, printing, copying or use of this e-mail is strictly prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender or Universiti Utara Malaysia (UUM) immediately and delete the original message. Opinions, conclusions and other information in this e-mail that do not relate to the official business of UUM and/or its group of companies shall be understood as neither given nor endorsed by UUM and UUM accepts no responsibility for the same. All liability arising from or in connection with computer viruses and/or corrupted e-mails is excluded to the fullest extent permitted by law.
            • Mohd Yusri Mohdyusri
              salam , tuan apa kabar. lama sunguh tak berjumpa. minta no hp tuan. dan tuan sms pada saya no hp tuan. Terimakasih. ________________________________ From: Dol
              Message 6 of 13 , Mar 5, 2013
              • 0 Attachment
                salam , tuan apa kabar. lama sunguh tak berjumpa. minta no hp tuan. dan tuan sms pada saya no hp tuan.
                Terimakasih.


                From: Dol <dolms2003@...>
                To: tamanflora@yahoogroups.com
                Sent: Monday, March 4, 2013 12:29 AM
                Subject: [tamanflora] Re: kebun

                 

                Pokok jering tak pernah jumpa lagi orang jual dinurseri..pokok kerdas saya ada jumpa..pokok jering saya semai dari jering tua yang jatuh dari pokok..

                --- In tamanflora@yahoogroups.com, n00r wrote:
                >
                >
                > Terima kasih k.sara
                > Pokok sentul siam tu mcm mana yer?
                > Bila ada tupai bertandang tu yg risau pulak...hehehe.
                > Pokok jering ada ker org jual kat nursery? X pernah tgk pokok ni tinggi mcm mana...yg tahu pokok petai mmg sangattt tinggi :)
                >
                >
                > ------------------------------
                > On Sun, Feb 3, 2013 11:51 AM SGT Sara Bt Saad wrote:
                >
                > >Tanam Pokok Ceri yang sesuai tanah berbatu, cepat rendang dan banyak burung dan tupai akan bertandang. Atau pokok sentol siam yang senang hidup dan boleh makan buah bila tiba musim nya. Atau pokok jering yang boleh hidup ditanah berbatu dan cepat rendang. Jangan tanam pokok petai nanti pokok naik merenjong tinggi. Pokok rambutan pun boleh tapi akan melambai budak2 main bola masa musim buah.
                > >
                > >
                > >hanya dari pengalaman sendiri....
                > >
                > >
                > >Kak Sara
                > >
                > >
                > >
                > >
                > >
                > >
                > >"Buat Baik pada Orang, Allah buat baik pada kehidupan kita dan sebaliknya"
                > >________________________________________
                > >From: tamanflora@yahoogroups.com [tamanflora@yahoogroups.com] On Behalf Of n00r [noor217@...]
                > >Sent: Friday, February 01, 2013 9:41 PM
                > >To: tamanflora@yahoogroups.com
                > >Subject: [tamanflora] kebun
                > >
                > >As'salam.
                > >Kat umah ni ada la tnh sblh pagar yg mmg kosong, buat sementara dok tanam cili. Dah ada pokok mangga, inai, bunga raya + limau kasturi yg mmg dah alih tanam kat tanah. Ingat nak tambah pokok bg redup sikit + nak halang budak dok tendang bola kat dinding luar umah ni (huhuhu...x tahan la..bising!).
                > >Pokok apa yg sesuai...tanah byk batu, + ingat nak upah jer org @ nursery. Ada cadangan?
                > >TQ
                > >
                > >
                > >
                > >Disclaimer:
                > >This e-mail (including any attachments) may contain confidential information. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any review, distribution, printing, copying or use of this e-mail is strictly prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender or Universiti Utara Malaysia (UUM) immediately and delete the original message. Opinions, conclusions and other information in this e-mail that do not relate to the official business of UUM and/or its group of companies shall be understood as neither given nor endorsed by UUM and UUM accepts no responsibility for the same. All liability arising from or in connection with computer viruses and/or corrupted e-mails is excluded to the fullest extent permitted by law.
                > >
                > >
                > >------------------------------------
                > >
                > >Yahoo! Groups Links
                > >
                > >
                > >
                >



              • Mohd Yusri Mohdyusri
                salam, pokok yan ada sarang kelulut ada tak..saya nak beli. terima kasih. ________________________________ From: Sara Bt Saad To:
                Message 7 of 13 , Mar 5, 2013
                • 0 Attachment
                  salam, pokok yan ada sarang kelulut ada tak..saya nak beli.
                  terima kasih.


                  From: Sara Bt Saad <sara@...>
                  To: "tamanflora@yahoogroups.com" <tamanflora@yahoogroups.com>
                  Sent: Monday, March 4, 2013 3:29 PM
                  Subject: RE: [tamanflora] kebun

                  Kat utara ni ada jual pokok jering, pokok setol siam






                  Kak Sara






                  "Buat Baik pada Orang, Allah buat baik pada kehidupan kita dan sebaliknya"
                  ________________________________________
                  From: tamanflora@yahoogroups.com [tamanflora@yahoogroups.com] On Behalf Of n00r [noor217@...]
                  Sent: Sunday, February 03, 2013 12:30 PM
                  To: tamanflora@yahoogroups.com
                  Subject: RE: [tamanflora] kebun

                  Terima kasih k.sara
                  Pokok sentul siam tu mcm mana yer?
                  Bila ada tupai bertandang tu yg risau pulak...hehehe.
                  Pokok jering ada ker org jual kat nursery? X pernah tgk pokok ni tinggi mcm mana...yg tahu pokok petai mmg sangattt tinggi :)

                  ------------------------------
                  On Sun, Feb 3, 2013 11:51 AM SGT Sara Bt Saad wrote:

                  >Tanam Pokok Ceri yang sesuai tanah berbatu, cepat rendang dan banyak burung dan tupai akan bertandang. Atau pokok sentol siam yang senang hidup dan boleh makan buah bila tiba musim nya. Atau pokok jering yang boleh hidup ditanah berbatu dan cepat rendang. Jangan tanam pokok petai nanti pokok naik merenjong tinggi. Pokok rambutan pun boleh tapi akan melambai budak2 main bola masa musim buah.
                  >
                  >
                  >hanya dari pengalaman sendiri....
                  >
                  >
                  >Kak Sara
                  >
                  >
                  >
                  >
                  >
                  >
                  >"Buat Baik pada Orang, Allah buat baik pada kehidupan kita dan sebaliknya"
                  >________________________________________
                  >From: tamanflora@yahoogroups.com<mailto:tamanflora%40yahoogroups.com> [tamanflora@yahoogroups.com<mailto:tamanflora%40yahoogroups.com>] On Behalf Of n00r [noor217@...<mailto:noor217%40yahoo.com>]
                  >Sent: Friday, February 01, 2013 9:41 PM
                  >To: tamanflora@yahoogroups.com<mailto:tamanflora%40yahoogroups.com>
                  >Subject: [tamanflora] kebun
                  >
                  >As'salam.
                  >Kat umah ni ada la tnh sblh pagar yg mmg kosong, buat sementara dok tanam cili. Dah ada pokok mangga, inai, bunga raya + limau kasturi yg mmg dah alih tanam kat tanah. Ingat nak tambah pokok bg redup sikit + nak halang budak dok tendang bola kat dinding luar umah ni (huhuhu...x tahan la..bising!).
                  >Pokok apa yg sesuai...tanah byk batu, + ingat nak upah jer org @ nursery. Ada cadangan?
                  >TQ
                  >
                  >
                  >
                  >Disclaimer:
                  >This e-mail (including any attachments) may contain confidential information. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any review, distribution, printing, copying or use of this e-mail is strictly prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender or Universiti Utara Malaysia (UUM) immediately and delete the original message. Opinions, conclusions and other information in this e-mail that do not relate to the official business of UUM and/or its group of companies shall be understood as neither given nor endorsed by UUM and UUM accepts no responsibility for the same. All liability arising from or in connection with computer viruses and/or corrupted e-mails is excluded to the fullest extent permitted by law.
                  >
                  >
                  >------------------------------------
                  >
                  >Yahoo! Groups Links
                  >
                  >
                  >




                  Disclaimer:
                  This e-mail (including any attachments) may contain confidential information. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any review, distribution, printing, copying or use of this e-mail is strictly prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender or Universiti Utara Malaysia (UUM) immediately and delete the original message. Opinions, conclusions and other information in this e-mail that do not relate to the official business of UUM and/or its group of companies shall be understood as neither given nor endorsed by UUM and UUM accepts no responsibility for the same. All liability arising from or in connection with computer viruses and/or corrupted e-mails is excluded to the fullest extent permitted by law.


                  ------------------------------------

                  Yahoo! Groups Links

                  <*> To visit your group on the web, go to:
                      http://groups.yahoo.com/group/tamanflora/

                  <*> Your email settings:
                      Individual Email | Traditional

                  <*> To change settings online go to:
                      http://groups.yahoo.com/group/tamanflora/join
                      (Yahoo! ID required)

                  <*> To change settings via email:
                      tamanflora-digest@yahoogroups.com
                      tamanflora-fullfeatured@yahoogroups.com

                  <*> To unsubscribe from this group, send an email to:
                      tamanflora-unsubscribe@yahoogroups.com

                  <*> Your use of Yahoo! Groups is subject to:
                      http://docs.yahoo.com/info/terms/



                • zairee Mohd
                  salam...... Kami membekalkan benih pokok buah/herba & ulam/bunga.POKOK BUAH-benih musang king/udang merah,tembaga,durian ochee(duri hitam),101,D24,benih kelapa
                  Message 8 of 13 , Mar 12, 2013
                  • 0 Attachment
                    salam......

                    Kami membekalkan benih pokok buah/herba & ulam/bunga.POKOK BUAH- benih musang king/udang merah,tembaga,durian ochee(duri hitam),101,D24,benih kelapa matag,benih dokong mas,benih duku langsat, benih ciku siam,benih longan pingpong/berlian,benih sukun,benih sentul,benih cantuman kundang,benih Asam Jawa,,benih nona, benih manggis mesta,benih nangka J33,benih cempedak ch28,benih rambutan anak sekolah,benih rambutan gula batu,benih pulasan,benih durian belanda,benih mangga harum manis,chokanan,epal,benih kedondong, benih gajus,benih jambu vietnam,benih jambu epal kristal,benih petai siam/tempatan,benih asam gelugor(cantuman),benih cermai,benih cherry,benih Laici,benih pokok abiu dan lain-lain.
                    POKOK HERBA dan POKOK ULAM seperti benih buluh madu, benih haliabara,,benih peppermint,benih pudina,benih kemangi,benih selaseh,benih mahkota dewa,benih ulam raja,benih pokok Ajaib moringa,benih delima,benih kesidang,mas cotek,belalai gajah,benih stevia,benih avocado,benih tenggek burung,benih pokok halau nyamuk dan lain-lain.
                    POKOK BUNGA seperti benih heliconia,benih bunga telang,benih bunga afrika head,benih jeliti thai,benih garnenia,melor,african head,benih bucida variegated/molineti,benih sunda malam,benih cempaka cantuman putih/kuning,bunga Spathiphyllum wallisii dan lain-lain...
                    Penghantaran luar Selangor dan Kuala Lumpur boleh menggunakan khidmat POSLAJU
                    berminat hubungi Ree 012-674 2798
                  • Noor Azman Yunan
                    en zairee, epal dan anggur jenis apa ada?? berapa kos sepokok? Azman 2013/3/12 zairee Mohd ... -- Noor Azman azmanyu@gmail.com
                    Message 9 of 13 , Mar 23, 2013
                    • 0 Attachment
                      en zairee,  epal dan anggur jenis apa ada??
                      berapa kos sepokok?

                      Azman

                      2013/3/12 zairee Mohd <zairee_mohd@...>
                       

                      salam......

                      Kami membekalkan benih pokok buah/herba & ulam/bunga.POKOK BUAH- benih musang king/udang merah,tembaga,durian ochee(duri hitam),101,D24,benih kelapa matag,benih dokong mas,benih duku langsat, benih ciku siam,benih longan pingpong/berlian,benih sukun,benih sentul,benih cantuman kundang,benih Asam Jawa,,benih nona, benih manggis mesta,benih nangka J33,benih cempedak ch28,benih rambutan anak sekolah,benih rambutan gula batu,benih pulasan,benih durian belanda,benih mangga harum manis,chokanan,epal,benih kedondong, benih gajus,benih jambu vietnam,benih jambu epal kristal,benih petai siam/tempatan,benih asam gelugor(cantuman),benih cermai,benih cherry,benih Laici,benih pokok abiu dan lain-lain.
                      POKOK HERBA dan POKOK ULAM seperti benih buluh madu, benih haliabara,,benih peppermint,benih pudina,benih kemangi,benih selaseh,benih mahkota dewa,benih ulam raja,benih pokok Ajaib moringa,benih delima,benih kesidang,mas cotek,belalai gajah,benih stevia,benih avocado,benih tenggek burung,benih pokok halau nyamuk dan lain-lain.
                      POKOK BUNGA seperti benih heliconia,benih bunga telang,benih bunga afrika head,benih jeliti thai,benih garnenia,melor,african head,benih bucida variegated/molineti,benih sunda malam,benih cempaka cantuman putih/kuning,bunga Spathiphyllum wallisii dan lain-lain...
                      Penghantaran luar Selangor dan Kuala Lumpur boleh menggunakan khidmat POSLAJU
                      berminat hubungi Ree 012-674 2798




                      --
                      Noor Azman
                      azmanyu@...
                    • akmar
                      jenis2 pokok temperate de x cam pokok zaitun dan pokok tin...?????
                      Message 10 of 13 , Mar 23, 2013
                      • 0 Attachment
                        jenis2 pokok temperate de x cam pokok zaitun dan pokok tin...?????
                      • Azman Bin Awang @ Hamid
                        jaga2 sikit nursery niii... kang dia kasik epal bulu , jenuh nak kena shave nanti hehee From: tamanflora@yahoogroups.com [mailto:tamanflora@yahoogroups.com]
                        Message 11 of 13 , Mar 24, 2013
                        • 0 Attachment

                          jaga2 sikit nursery niii… kang dia kasik "epal bulu", jenuh nak kena shave nanti  hehee

                           

                           

                          From: tamanflora@yahoogroups.com [mailto:tamanflora@yahoogroups.com] On Behalf Of Noor Azman Yunan
                          Sent: Saturday, March 23, 2013 9:02 PM
                          To: tamanflora@yahoogroups.com
                          Subject: Re: [tamanflora] Re: kebun

                           

                           

                          en zairee,  epal dan anggur jenis apa ada??
                          berapa kos sepokok?

                          Azman

                          2013/3/12 zairee Mohd <zairee_mohd@...>

                           

                          salam......

                          Kami membekalkan benih pokok buah/herba & ulam/bunga.POKOK BUAH- benih musang king/udang merah,tembaga,durian ochee(duri hitam),101,D24,benih kelapa matag,benih dokong mas,benih duku langsat, benih ciku siam,benih longan pingpong/berlian,benih sukun,benih sentul,benih cantuman kundang,benih Asam Jawa,,benih nona, benih manggis mesta,benih nangka J33,benih cempedak ch28,benih rambutan anak sekolah,benih rambutan gula batu,benih pulasan,benih durian belanda,benih mangga harum manis,chokanan,epal,benih kedondong, benih gajus,benih jambu vietnam,benih jambu epal kristal,benih petai siam/tempatan,benih asam gelugor(cantuman),benih cermai,benih cherry,benih Laici,benih pokok abiu dan lain-lain.

                          POKOK HERBA dan POKOK ULAM seperti benih buluh madu, benih haliabara,,benih peppermint,benih pudina,benih kemangi,benih selaseh,benih mahkota dewa,benih ulam raja,benih pokok Ajaib moringa,benih delima,benih kesidang,mas cotek,belalai gajah,benih stevia,benih avocado,benih tenggek burung,benih pokok halau nyamuk dan lain-lain.

                          POKOK BUNGA seperti benih heliconia,benih bunga telang,benih bunga afrika head,benih jeliti thai,benih garnenia,melor,african head,benih bucida variegated/molineti,benih sunda malam,benih cempaka cantuman putih/kuning,bunga Spathiphyllum wallisii dan lain-lain...
                          Penghantaran luar Selangor dan Kuala Lumpur boleh menggunakan khidmat POSLAJU
                          berminat hubungi Ree 012-674 2798




                          --
                          Noor Azman
                          azmanyu@...



                          DISCLAIMER : This email and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you have received this email in error please notify the system administrator. This message contains confidential information and is intended only for the individual named. If you are not the named addressee you should not disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify the sender immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system. If you are not the intended recipient you are notified that disclosing, copying, distributing or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited. Please note that any views or opinions presented in this email are solely those of the author and do not necessarily represent those of the company. The recipient should check this email and any attachments for the presence of viruses. The company accepts no liability for any damage caused by any virus transmitted by this email.
                        • Noor Azman Yunan
                          ha..... bentuk bulat sikit pun dikatanya epal. ngeri teman oii... 2013/3/25 Azman Bin Awang @ Hamid ... -- Noor Azman azmanyu@gmail.com
                          Message 12 of 13 , Mar 24, 2013
                          • 0 Attachment
                            ha.....  bentuk bulat sikit pun dikatanya epal.  ngeri teman oii...

                            2013/3/25 Azman Bin Awang @ Hamid <azmanha@...>
                             

                            jaga2 sikit nursery niii… kang dia kasik "epal bulu", jenuh nak kena shave nanti  hehee

                             

                             

                            From: tamanflora@yahoogroups.com [mailto:tamanflora@yahoogroups.com] On Behalf Of Noor Azman Yunan
                            Sent: Saturday, March 23, 2013 9:02 PM
                            To: tamanflora@yahoogroups.com
                            Subject: Re: [tamanflora] Re: kebun

                             

                             

                            en zairee,  epal dan anggur jenis apa ada??
                            berapa kos sepokok?

                            Azman

                            2013/3/12 zairee Mohd <zairee_mohd@...>

                             

                            salam......

                            Kami membekalkan benih pokok buah/herba & ulam/bunga.POKOK BUAH- benih musang king/udang merah,tembaga,durian ochee(duri hitam),101,D24,benih kelapa matag,benih dokong mas,benih duku langsat, benih ciku siam,benih longan pingpong/berlian,benih sukun,benih sentul,benih cantuman kundang,benih Asam Jawa,,benih nona, benih manggis mesta,benih nangka J33,benih cempedak ch28,benih rambutan anak sekolah,benih rambutan gula batu,benih pulasan,benih durian belanda,benih mangga harum manis,chokanan,epal,benih kedondong, benih gajus,benih jambu vietnam,benih jambu epal kristal,benih petai siam/tempatan,benih asam gelugor(cantuman),benih cermai,benih cherry,benih Laici,benih pokok abiu dan lain-lain.

                            POKOK HERBA dan POKOK ULAM seperti benih buluh madu, benih haliabara,,benih peppermint,benih pudina,benih kemangi,benih selaseh,benih mahkota dewa,benih ulam raja,benih pokok Ajaib moringa,benih delima,benih kesidang,mas cotek,belalai gajah,benih stevia,benih avocado,benih tenggek burung,benih pokok halau nyamuk dan lain-lain.

                            POKOK BUNGA seperti benih heliconia,benih bunga telang,benih bunga afrika head,benih jeliti thai,benih garnenia,melor,african head,benih bucida variegated/molineti,benih sunda malam,benih cempaka cantuman putih/kuning,bunga Spathiphyllum wallisii dan lain-lain...
                            Penghantaran luar Selangor dan Kuala Lumpur boleh menggunakan khidmat POSLAJU
                            berminat hubungi Ree 012-674 2798




                            --
                            Noor Azman
                            azmanyu@...



                            DISCLAIMER : This email and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you have received this email in error please notify the system administrator. This message contains confidential information and is intended only for the individual named. If you are not the named addressee you should not disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify the sender immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system. If you are not the intended recipient you are notified that disclosing, copying, distributing or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited. Please note that any views or opinions presented in this email are solely those of the author and do not necessarily represent those of the company. The recipient should check this email and any attachments for the presence of viruses. The company accepts no liability for any damage caused by any virus transmitted by this email.




                            --
                            Noor Azman
                            azmanyu@...
                          • Azman Bin Awang @ Hamid
                            ooo yg bulat bulat tu buah bidara.. tapi oleh kerana bidara ni tak dak kat negara omputih, omputih pun boh la nama taiwan apple hehee.. apple laa jugak tuu
                            Message 13 of 13 , Mar 24, 2013
                            • 0 Attachment

                              ooo yg  bulat bulat tu buah bidara.. tapi oleh kerana bidara ni tak dak kat negara omputih, omputih pun boh la nama "taiwan apple"  hehee.. apple laa jugak tuu

                              tapi kan, "malay apple" elok jer pulak disebut jambu hahaa

                               

                               

                              From: tamanflora@yahoogroups.com [mailto:tamanflora@yahoogroups.com] On Behalf Of Noor Azman Yunan
                              Sent: Monday, March 25, 2013 12:02 PM
                              To: tamanflora@yahoogroups.com
                              Subject: Re: [tamanflora] Re: kebun

                               

                               

                              ha.....  bentuk bulat sikit pun dikatanya epal.  ngeri teman oii...

                              2013/3/25 Azman Bin Awang @ Hamid <azmanha@...>

                               

                              jaga2 sikit nursery niii… kang dia kasik "epal bulu", jenuh nak kena shave nanti  hehee

                               

                               

                              From: tamanflora@yahoogroups.com [mailto:tamanflora@yahoogroups.com] On Behalf Of Noor Azman Yunan
                              Sent: Saturday, March 23, 2013 9:02 PM
                              To: tamanflora@yahoogroups.com
                              Subject: Re: [tamanflora] Re: kebun

                               

                               

                              en zairee,  epal dan anggur jenis apa ada??
                              berapa kos sepokok?

                              Azman

                              2013/3/12 zairee Mohd <zairee_mohd@...>

                               

                              salam......

                              Kami membekalkan benih pokok buah/herba & ulam/bunga.POKOK BUAH- benih musang king/udang merah,tembaga,durian ochee(duri hitam),101,D24,benih kelapa matag,benih dokong mas,benih duku langsat, benih ciku siam,benih longan pingpong/berlian,benih sukun,benih sentul,benih cantuman kundang,benih Asam Jawa,,benih nona, benih manggis mesta,benih nangka J33,benih cempedak ch28,benih rambutan anak sekolah,benih rambutan gula batu,benih pulasan,benih durian belanda,benih mangga harum manis,chokanan,epal,benih kedondong, benih gajus,benih jambu vietnam,benih jambu epal kristal,benih petai siam/tempatan,benih asam gelugor(cantuman),benih cermai,benih cherry,benih Laici,benih pokok abiu dan lain-lain.

                              POKOK HERBA dan POKOK ULAM seperti benih buluh madu, benih haliabara,,benih peppermint,benih pudina,benih kemangi,benih selaseh,benih mahkota dewa,benih ulam raja,benih pokok Ajaib moringa,benih delima,benih kesidang,mas cotek,belalai gajah,benih stevia,benih avocado,benih tenggek burung,benih pokok halau nyamuk dan lain-lain.

                              POKOK BUNGA seperti benih heliconia,benih bunga telang,benih bunga afrika head,benih jeliti thai,benih garnenia,melor,african head,benih bucida variegated/molineti,benih sunda malam,benih cempaka cantuman putih/kuning,bunga Spathiphyllum wallisii dan lain-lain...
                              Penghantaran luar Selangor dan Kuala Lumpur boleh menggunakan khidmat POSLAJU
                              berminat hubungi Ree 012-674 2798




                              --
                              Noor Azman
                              azmanyu@...

                               


                              DISCLAIMER : This email and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you have received this email in error please notify the system administrator. This message contains confidential information and is intended only for the individual named. If you are not the named addressee you should not disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify the sender immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system. If you are not the intended recipient you are notified that disclosing, copying, distributing or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited. Please note that any views or opinions presented in this email are solely those of the author and do not necessarily represent those of the company. The recipient should check this email and any attachments for the presence of viruses. The company accepts no liability for any damage caused by any virus transmitted by this email.




                              --
                              Noor Azman
                              azmanyu@...



                              DISCLAIMER : This email and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you have received this email in error please notify the system administrator. This message contains confidential information and is intended only for the individual named. If you are not the named addressee you should not disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify the sender immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system. If you are not the intended recipient you are notified that disclosing, copying, distributing or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited. Please note that any views or opinions presented in this email are solely those of the author and do not necessarily represent those of the company. The recipient should check this email and any attachments for the presence of viruses. The company accepts no liability for any damage caused by any virus transmitted by this email.
                            Your message has been successfully submitted and would be delivered to recipients shortly.