Loading ...
Sorry, an error occurred while loading the content.
Skip to search.
 

Re: [tamanflora] Re: Anggur IAC Hujung Tahun 2012

Expand Messages
  • Kay Aliza
    Saya dah kat HQ skang ni Cik Mat Nor. baru je masuk rabu lepas.. Kak Nora sihat? Jemput ke rumah saya di Bandar Baru Bangi.. saya suka menanam juga tp tak
    Message 1 of 6 , Jan 11, 2013
      Saya dah kat HQ skang ni Cik Mat Nor. baru je masuk rabu lepas..

      Kak Nora sihat? Jemput ke rumah saya di Bandar Baru Bangi.. saya suka menanam juga

      tp tak sempat nak jaga..

      cadang nak buat cam cik mat nor nyer sistem jirus air guna paip getah lalu kat setiap

      pasu tu.. buka je paip, masuk ke semua pasu kan.. tapi masih dalam angan2 saya je..

      hehehehhe

      2013/1/11 mnor29 <mnor29@...>
       

      Bila-bila masa boleh datang K.....pinturumah sentiasa terbuka ...dari jam 0630 hingga 2300...kalau lalu kat rawang tu ...call call lah.

      Tang anggur kat opis tu ...mana boleh lupa..tau sapa yang perabihkan.. So, masih di KL ke?

      Goodluck untuk K sekeluarga dan sepejabat

      --- In tamanflora@satu pejabatyahoogroups.com, Kay Aliza <79alizarich@...> wrote:
      >
      > giler best! bile la saya nak sampai umah cik mat nor ni..
      >
      > cik mat nor ingat tak masa cik mat nor bawak anggur ke opis dulu?
      >
      > sayalah tukang perabis..hahahahahaha
      >
      > 2012/12/31 mohd nor azalli
      >
      > > **
      > >
      > >
      > > Salam.... TP nak share foto nih..baru tadi ambik...panas lagiiii
      > >
      > >
      > > jeng...jeng....jeng.... aaaaaa
      > >
      > >
      > > [image: DSC01373]
      > >
      > >
      > > aaaa.....cakkkkkkk
      > >
      > >
      > >
      > >
      > >
      > > kasi spot light sikit....
      > >
      > >
      > >
      > > haaa...barulah terang dan berseri..... tapi takkan tengok jer kan...
      > >
      > > Last sekali .... jadi santapan
      > >
      > >
      > > Hmmmmm...rasanya segar dan manis.... makan pulak tepi kolam....
      > > sambil layan kap dan comet
      > >
      > >
      > > [image: DSC01100]
      > >
      > >
      > > Teringat pulak bulan dulu dah pekena anggur nih... burrpppp!
      > >
      > >
      > > Tak payah beli anggur dah...petik jer belakang rumah
      > >
      > > Moral of the story.... tanamlah pohon anggur
      > >
      > > Selamat tahun baru 2013 ....
      > >
      > > Take care! : )
      > >
      > > TP
      > >
      > >
      > >
      > >
      >


    Your message has been successfully submitted and would be delivered to recipients shortly.