Loading ...
Sorry, an error occurred while loading the content.

Re: [tamanflora] Anggur IAC Hujung Tahun 2012

Expand Messages
  • Izad
    Wowww.... Bestnya TP .... Pokok yg sya tanam dah jd aruah....waaa waaa waaaa Sent from izad Atur450
    Message 1 of 6 , Jan 2, 2013
    • 0 Attachment
      Wowww.... Bestnya TP
      .... Pokok yg sya tanam dah jd aruah....waaa waaa waaaa 

      Sent from izad Atur450

      On Dec 31, 2012, at 3:33 PM, mohd nor azalli <mnor29@...> wrote:

       

      Salam.... TP nak share foto nih..baru tadi ambik...panas lagiiii
       
       
      jeng...jeng....jeng.... aaaaaa
       
       
      DSC01373
       
       
      aaaa.....cakkkkkkk
       
       
        
       
       
      kasi spot light sikit....
       
       
       
      haaa...barulah terang dan berseri..... tapi takkan tengok jer kan...
       
      Last sekali .... jadi santapan
       
       
      Hmmmmm...rasanya segar dan manis.... makan pulak tepi kolam....
      sambil layan kap dan comet
       
       
      DSC01100
       
       
      Teringat pulak bulan dulu dah pekena anggur nih... burrpppp!
       
       
      Tak payah beli anggur dah...petik jer belakang rumah
       
      Moral of the story.... tanamlah pohon anggur
       
      Selamat tahun baru 2013 ....
       
      Take care! : )
       
      TP
       

    • Kay Aliza
      giler best! bile la saya nak sampai umah cik mat nor ni.. cik mat nor ingat tak masa cik mat nor bawak anggur ke opis dulu? sayalah tukang
      Message 2 of 6 , Jan 2, 2013
      • 0 Attachment
        giler best! bile la saya nak sampai umah cik mat nor ni..

        cik mat nor ingat tak masa cik mat nor bawak anggur ke opis dulu?

        sayalah tukang perabis..hahahahahaha

        2012/12/31 mohd nor azalli <mnor29@...>
         

        Salam.... TP nak share foto nih..baru tadi ambik...panas lagiiii
         
         
        jeng...jeng....jeng.... aaaaaa
         
         
        DSC01373
         
         
        aaaa.....cakkkkkkk
         
         
          
         
         
        kasi spot light sikit....
         
         
         
        haaa...barulah terang dan berseri..... tapi takkan tengok jer kan...
         
        Last sekali .... jadi santapan
         
         
        Hmmmmm...rasanya segar dan manis.... makan pulak tepi kolam....
        sambil layan kap dan comet
         
         
        DSC01100
         
         
        Teringat pulak bulan dulu dah pekena anggur nih... burrpppp!
         
         
        Tak payah beli anggur dah...petik jer belakang rumah
         
        Moral of the story.... tanamlah pohon anggur
         
        Selamat tahun baru 2013 ....
         
        Take care! : )
         
        TP
         


      • mnor29
        Bila-bila masa boleh datang K.....pinturumah sentiasa terbuka ...dari jam 0630 hingga 2300...kalau lalu kat rawang tu ...call call lah. Tang anggur kat opis tu
        Message 3 of 6 , Jan 11, 2013
        • 0 Attachment
          Bila-bila masa boleh datang K.....pinturumah sentiasa terbuka ...dari jam 0630 hingga 2300...kalau lalu kat rawang tu ...call call lah.

          Tang anggur kat opis tu ...mana boleh lupa..tau sapa yang perabihkan.. So, masih di KL ke?

          Goodluck untuk K sekeluarga dan sepejabat



          --- In tamanflora@satu pejabatyahoogroups.com, Kay Aliza <79alizarich@...> wrote:
          >
          > giler best! bile la saya nak sampai umah cik mat nor ni..
          >
          > cik mat nor ingat tak masa cik mat nor bawak anggur ke opis dulu?
          >
          > sayalah tukang perabis..hahahahahaha
          >
          > 2012/12/31 mohd nor azalli
          >
          > > **
          > >
          > >
          > > Salam.... TP nak share foto nih..baru tadi ambik...panas lagiiii
          > >
          > >
          > > jeng...jeng....jeng.... aaaaaa
          > >
          > >
          > > [image: DSC01373]
          > >
          > >
          > > aaaa.....cakkkkkkk
          > >
          > >
          > >
          > >
          > >
          > > kasi spot light sikit....
          > >
          > >
          > >
          > > haaa...barulah terang dan berseri..... tapi takkan tengok jer kan...
          > >
          > > Last sekali .... jadi santapan
          > >
          > >
          > > Hmmmmm...rasanya segar dan manis.... makan pulak tepi kolam....
          > > sambil layan kap dan comet
          > >
          > >
          > > [image: DSC01100]
          > >
          > >
          > > Teringat pulak bulan dulu dah pekena anggur nih... burrpppp!
          > >
          > >
          > > Tak payah beli anggur dah...petik jer belakang rumah
          > >
          > > Moral of the story.... tanamlah pohon anggur
          > >
          > > Selamat tahun baru 2013 ....
          > >
          > > Take care! : )
          > >
          > > TP
          > >
          > >
          > >
          > >
          >
        • mnor29
          Jangna sedeyyy...izad. Yang patah kan tumbuh Yang hilang kan berganti Yang aruah tanam sekali lagi Insyaallah kali ni menjadi TP
          Message 4 of 6 , Jan 11, 2013
          • 0 Attachment
            Jangna sedeyyy...izad.

            Yang patah kan tumbuh
            Yang hilang kan berganti
            Yang aruah tanam sekali lagi
            Insyaallah kali ni menjadi

            TP

            --- In tamanflora@yahoogroups.com, Izad wrote:
            >
            > Wowww.... Bestnya TP
            > .... Pokok yg sya tanam dah jd aruah....waaa waaa waaaa
            >
            > Sent from izad Atur450
            >
            > On Dec 31, 2012, at 3:33 PM, mohd nor azalli wrote:
            >
            > > Salam.... TP nak share foto nih..baru tadi ambik...panas lagiiii
            > >
            > >
            > > jeng...jeng....jeng.... aaaaaa
            > >
            > >
            > >
            > >
            > >
            > > aaaa.....cakkkkkkk
            > >
            > >
            > >
            > >
            > >
            > > kasi spot light sikit....
            > >
            > >
            > >
            > >
            > > haaa...barulah terang dan berseri..... tapi takkan tengok jer kan...
            > >
            > > Last sekali .... jadi santapan
            > >
            > >
            > >
            > > Hmmmmm...rasanya segar dan manis.... makan pulak tepi kolam....
            > > sambil layan kap dan comet
            > >
            > >
            > >
            > >
            > >
            > > Teringat pulak bulan dulu dah pekena anggur nih... burrpppp!
            > >
            > >
            > >
            > > Tak payah beli anggur dah...petik jer belakang rumah
            > >
            > > Moral of the story.... tanamlah pohon anggur
            > >
            > > Selamat tahun baru 2013 ....
            > >
            > > Take care! : )
            > >
            > > TP
            > >
            > >
            >
          • Kay Aliza
            Saya dah kat HQ skang ni Cik Mat Nor. baru je masuk rabu lepas.. Kak Nora sihat? Jemput ke rumah saya di Bandar Baru Bangi.. saya suka menanam juga tp tak
            Message 5 of 6 , Jan 11, 2013
            • 0 Attachment
              Saya dah kat HQ skang ni Cik Mat Nor. baru je masuk rabu lepas..

              Kak Nora sihat? Jemput ke rumah saya di Bandar Baru Bangi.. saya suka menanam juga

              tp tak sempat nak jaga..

              cadang nak buat cam cik mat nor nyer sistem jirus air guna paip getah lalu kat setiap

              pasu tu.. buka je paip, masuk ke semua pasu kan.. tapi masih dalam angan2 saya je..

              hehehehhe

              2013/1/11 mnor29 <mnor29@...>
               

              Bila-bila masa boleh datang K.....pinturumah sentiasa terbuka ...dari jam 0630 hingga 2300...kalau lalu kat rawang tu ...call call lah.

              Tang anggur kat opis tu ...mana boleh lupa..tau sapa yang perabihkan.. So, masih di KL ke?

              Goodluck untuk K sekeluarga dan sepejabat

              --- In tamanflora@satu pejabatyahoogroups.com, Kay Aliza <79alizarich@...> wrote:
              >
              > giler best! bile la saya nak sampai umah cik mat nor ni..
              >
              > cik mat nor ingat tak masa cik mat nor bawak anggur ke opis dulu?
              >
              > sayalah tukang perabis..hahahahahaha
              >
              > 2012/12/31 mohd nor azalli
              >
              > > **
              > >
              > >
              > > Salam.... TP nak share foto nih..baru tadi ambik...panas lagiiii
              > >
              > >
              > > jeng...jeng....jeng.... aaaaaa
              > >
              > >
              > > [image: DSC01373]
              > >
              > >
              > > aaaa.....cakkkkkkk
              > >
              > >
              > >
              > >
              > >
              > > kasi spot light sikit....
              > >
              > >
              > >
              > > haaa...barulah terang dan berseri..... tapi takkan tengok jer kan...
              > >
              > > Last sekali .... jadi santapan
              > >
              > >
              > > Hmmmmm...rasanya segar dan manis.... makan pulak tepi kolam....
              > > sambil layan kap dan comet
              > >
              > >
              > > [image: DSC01100]
              > >
              > >
              > > Teringat pulak bulan dulu dah pekena anggur nih... burrpppp!
              > >
              > >
              > > Tak payah beli anggur dah...petik jer belakang rumah
              > >
              > > Moral of the story.... tanamlah pohon anggur
              > >
              > > Selamat tahun baru 2013 ....
              > >
              > > Take care! : )
              > >
              > > TP
              > >
              > >
              > >
              > >
              >


            Your message has been successfully submitted and would be delivered to recipients shortly.