Selingan: DapatkanMajalah Solusi Terbaru Isu 10

  • Ummu Waheedah
    Message 1 of 1 , Aug 2, 2009
    Bersama2 ini disertakan borang langganan.

    --- Pada Jum, 24/7/09, Ahmad Baei Jaafar <baei54@...> menulis:
    Bagaimana solat anda? Apa persiapan anda untuk menyambut Ramadan? Dalam pengalaman harian kita, kita sering melihat orang Islam masih terjebak dengan dosa dan maksiat walaupun mereka taat solat dan puasa, malah pernah pergi haji. Di mana silapnya ibadah kita kepada Allah?

    Saya mencadangkan anda mendapatkan majalah SOLUSI isu 10 di pasaran atau buat pesanan melalui kami kerana jawapan kepada persoalan di atas terdapat di dalamnya. Saya percaya dengan satu naskhah bernilai RM 9.00, anda tidak rugi kerana ilmunya cukup berbaloi dalam mendidik diri dan jiwa kita ke arah hamba Allah yang tulin.

    Bagi mereka yang hendak majalah isu lama boleh juga dapatkan melalui kami dengan harga yang istimewa. Selamat membaca.

    --
    Dicatat Oleh Ahmad Baei Jaafar ke Fikrah Islamiah di 7/24/2009 11:08:00 AM

    Yahoo! Toolbar kini dikuasa dengan Search Assist. Muat turunnya sekarang.