Loading ...
Sorry, an error occurred while loading the content.
 

Re: Benih Epal Di Cameron Highland....sapa ada info?

Expand Messages
  • mnor29
    Yang obersee tu masih on....tapi oder hujung tahun nih....masa musim sejuk kat sana...tapi yang kat CH ni pun macam menarik jer... TP ... obersee jadik ...
    Message 1 of 3 , Jul 9, 2007
      Yang obersee tu masih on....tapi oder hujung tahun nih....masa musim
      sejuk kat sana...tapi yang kat CH ni pun macam menarik jer...

      TP


      --- In tamanflora@yahoogroups.com, khair832@... wrote:
      >
      > Jadinya..dah ada jual kat mesia la ni TP, yang TP order kat
      obersee jadik
      > ke tidak...?
      >
      >
      >
      >

      > "mnor29"

      >
      <mnor29@...
      >
      > To
      > Sent by:
      tamanflora@yahoogroups.com
      >
      tamanflora@yahoog cc
      >
      roups.com
      >
      Subject
      > [tamanflora] Benih Epal Di
      Cameron
      > 07/09/2007 12:32 Highland....sapa ada
      info?
      >
      PM
      >

      >

      > Please respond
      to
      >
      tamanflora@yahoog
      >
      roups.com
      >

      >

      >
      >
      >
      >
      >

      >

      >

      >

      >

      > TP baru dimaklumkan oleh Pengurus Stesen MARDI Cameron
      Highlands
      > mengatakan terdapat benih-benih pokok epal yang dibiak oleh
      pembiak
      > tempatan dan dijual dengan harga RM15 -
      RM25 ...
      >

      > TP tak sempat bertanya lebih lanjut tapi ada tak sapa-sapa yang
      tahu
      > lebih lanjut mengenai info ni terutamanya lokasi pembiak
      tu...
      >

      > Kalau tak silap TP...spesis yang sesuai ditanam adalah Rome
      Beauty
      >

      > TP
      >
    Your message has been successfully submitted and would be delivered to recipients shortly.