Re: Gathering 2007...sijangkang

  • mnor29
    Message 1 of 27 , Jul 1, 2007
      Azmi...memang tujuan utama gathering ni untuk mengeratkan lagi
      hubungan antara ahli baru dan ahli lama supaya gathering tersebut
      lebih meriah dan ceria ...oleh itu semua ahli baru yang berminat
      amat dialu-alukan hadir ke gathering ini.....banyak manafaat dan
      idea baru akan anda perolehi....

      TP

      Message 2 of 27 , Jul 2, 2007

        <mnor29@yahoo. com
> [...]

        --- In tamanflora@yahoogro ups.com, khair832@... wrote:

        > Betul tu bro..biar kita sama2 jadi tenggiling.. .heheheheh

        <dolms2003@yahoo.

        com> To
        > Sent by:
        tamanflora@yahoogro ups.com

        tamanflora@yahoog cc

        roups.com

        Subject
        > [tamanflora] Re: Gathering
        2007
        > 06/28/2007
        05:07

        PM

> [...]

        > Mang, buat gathering kat rumah kau jelah. Nanti boleh ramai-
        ramai
        > tolong kerjakan anai-anai yg makan pokok longan

        highland

        nini

        15:26
        2007

        ada..
        sume??

        makcik

        wrote:

> [...]

        ye...

        TP

        Yahoo! Movies - Search movie info and celeb profiles and photos.

      • Mejar Rahim Mejar Rahim
        Message 3 of 27 , Jul 3, 2007
          Askum TP & Semua Warga TF.....Salam Musim Panas dari Negara Teluk.....

          AJ berminat gak nak attend gadering TF....lama x bergader2.....manatau coincide dgn cuti AJ.....boleh bgtau AJ bila tu...AJ terlepas kapal....hehe....?

          Looking for earth-friendly autos?
          Browse Top Cars by "Green Rating" at Yahoo! Autos' Green Center.