Loading ...
Sorry, an error occurred while loading the content.

Re: [tamanflora] Re: off topic - akak dah pencen

Expand Messages
  • Jamil Haji Saad
    SELAMAT BERSARA....buat Kak Roy...pejam celik pejam celik dah bersara........ ... From: rohayu66 To: tamanflora@yahoogroups.com Sent: Thursday, June 01, 2006
    Message 1 of 52 , May 31, 2006
    • 0 Attachment
      SELAMAT BERSARA....buat Kak Roy...pejam celik pejam celik dah bersara........
      ----- Original Message -----
      From: rohayu66
      Sent: Thursday, June 01, 2006 1:53 PM
      Subject: [tamanflora] Re: off topic - akak dah pencen


      ee cepatnya masa berlalu yer kak.. saya pun tak lupa nak
      ucapkan 'selamat bersara' buat kak roy ..semoga kak roy hidup
      berbahagia dalam alam persaraan nih .. yg penting kesihatan akak tuh
      kena jaga... :)


      --- In tamanflora@yahoogroups.com, "rohaya arshad" <roybg51@...>
      wrote:
      >
      > ari ni last day keja...sedih ada, seronok pun ada. sedih pasal
      > kenangkan kawan2 maklum 34 tahun kerja...seronok pasal dah
      > bebas...takder target nak capai, sales nak buat, bos nak berleter,
      > berpanas berhujan jumpa client, buat presentation, kerja
      outstation
      > dll.....dan....yg paling seronok tu boleh concentrate kat pokok
      bunga
      > dan kerja2 rumah, boleh kesana kemari (dibaca - tengok cucu)
      sesuka
      > hati, boleh pergi mengaji dan sembahyang kat masjid....
      > btw kepada sesiapa yg akak tak sempat nak bagitau, no tel akak dah
      > tukar kepada 013-5201977 (yg lama tu dah bagi balik kat syarikat -
      > nanti kena kacau ngan client) no tel rumah macam yg lama 05-
      3574133.
      > ptg karang ada jamuan utk akak kat Excelsior hotel - tengah
      belajar
      > nak tahan toksah nangis (tapi berjaya ker akak?)
      >
      >
      > --- In tamanflora@yahoogroups.com, "Cikliah" <cikliah@> wrote:
      > >
      > >
      > > hehehehehehe.....
      > >
      > > InsyaAllah... nak balik lusa. Lama sungguh tak balik kg Hajjah
      kak
      > > Roy... dari raya posa hari tuh...
      > > Tak janji nak singgah... tapi kalau ada jodoh InsyaAllah...
      > >
      > > Pang5 Cikli tatau la apa citer. sokmo dok terserempak kat lift
      > > ajer...busy kot entertain client.
      > >
      > > Errr... Hajjah Kak Roy dah start jadik fulltime housewife ke ?
      > Sorry
      > > la tanya memacam plak... lama tak jenguk nie.. tatau aper
      citer...
      > >
      > > Kata nak buat gathering kat tempat-jatuh-lagik-dikenang-inikan-
      pula-
      > > tempat-belajaq che tu yea bulan Jun nanti? Jadik ke? Sape tuan
      > > rumahnyer?
      >









      DISCLAIMER: The information in this email is confidential. The contents may not be disclosed or used by anyone other than the addressee. If you are not intended recipient(s), any use, disclosure, copying, distribution or any action taken or omitted to be taken in reliance on it is prohibited and may be unlawful. If you have received this communication in error please notify us by email at support@... and then delete the email and all attachments and any copies thereof. PECD Berhad (its subsidiaries and associates) cannot accept responsibility for the accuracy or completeness of this email as it has been transmitted over a public network. Any views expressed by an individual in this email do not necessarily reflect views of PECD Berhad (its subsidiaries and associates).

      DISCLAIMER: The information in this email is confidential. The contents may not be disclosed or used by anyone other than the addressee. If you are not intended recipient(s), any use, disclosure, copying, distribution or any action taken or omitted to be taken in reliance on it is prohibited and may be unlawful. If you have received this communication in error please notify us by email at support@... and then delete the email and all attachments and any copies thereof.PECD Berhad (its subsidiaries and associates) cannot accept responsibility for the accuracy or completeness of this email as it has been transmitted over a public network. Any views expressed by an individual in this email do not necessarily reflect views of PECD Berhad (its subsidiaries and associates).
    • Yot
      Kak sara mintak maaf saya tak sempat nak pi rumah sara lagi ... lagi pun awal tahun ni bz sikit ... ... From: saraglu To:
      Message 52 of 52 , Mar 4 4:17 PM
      • 0 Attachment
        Kak sara
        mintak maaf saya tak sempat nak pi rumah sara lagi ...
        lagi pun awal tahun ni bz sikit ...

        ----- Original Message ----
        From: saraglu <sara@...>
        To: tamanflora@yahoogroups.com
        Sent: Sunday, 4 March 2007 10:22:57
        Subject: [tamanflora] Stiker Kereta

        TP,

        Ada Puan Roselena maklum kat TP berapa stiker dia nak?

        Kak Sara

        --- In tamanflora@yahoogro ups.com, "Azman" <azmanha@... > wrote:
        >
        > ooo.... dato' K panggil yg itu pokok p'pisang ekk
        >
        > guwe kalo yg tu guwe panggil buah cempoko (cempedak+koko)
        >
        >
        >
        >
        >
        >
        > ----- Original Message -----
        > From: Ahmad K
        > To: tamanflora@yahoogro ups.com
        > Sent: Thursday, March 01, 2007 22:50
        > Subject: Re: [tamanflora] Re: Pokok Balak Berbuah Umpama Pisang
        >
        >
        > En Azman, pokok p'pisang yang saya kenal pulak lain buahnya.
        Buahnya sebiji2 macam buah cempadak, cuma saiznya macam buah pisang.
        Bila masak warna kuning macam pisang. isinya macam buah koko...
        banyak biji, besar2... dulu masa kecik selalu gak makan, tapi cuma
        dapat hisap macam gula2 masam (macam makan buah koko juga), tapi
        sekarang ni dah ditebang... demi kemajuan... jiran punya...
        >
        >
        >
        >
        > On 3/1/07, Azman <azmanha@... > wrote:
        >
        > batang balak tu memang ulam favourite guwe
        >
        >
        >
        > ----- Original Message -----
        > From: mnor29
        > To: tamanflora@yahoogro ups.com
        > Sent: Wednesday, February 28, 2007 10:03
        > Subject: [tamanflora] Re: Pokok Balak Berbuah Umpama Pisang
        >
        >
        > boleh makan ke atau buat ulam....?
        >
        > TP
        >
        > --- In tamanflora@yahoogro ups.com, "Azman" <azmanha@> wrote:
        > >
        > > masa kecik2 guwe dah biasa dgr pokok nih
        > > org kg guwe panggil pokok p`pisang
        > > sebutan cam pisang cuma ada sabdu kat P tuh
        > > rupanya nama sedimnya mempisang
        > >
        > > kesss kesss kessss
        > >
        > >
        > >
        > >
        > > ----- Original Message -----
        > > From: mnor29
        > > To: tamanflora@yahoogro ups.com
        > > Sent: Wednesday, February 28, 2007 09:13
        > > Subject: [tamanflora] Pokok Balak Berbuah Umpama Pisang
        > >
        > >
        > > Menarik info nih....
        > >
        > > http://www.bernama. com.my/bernama/ v3/bm/news. php?id=246954
        > >
        > > TP
        > >
        >





        Real people. Real questions. Real answers. Share what you know.
      Your message has been successfully submitted and would be delivered to recipients shortly.