Tanya pendapat.

  • mat771265
    Message 1 of 4 , Nov 1, 2003
      Saya ada cadangan nak buka nuseri jual bunga-bunga dan asesori seni
      taman dan landskap.Ada sesiapa yang berpengelaman dalam bidang ini
      bolehlah beri saya sedikit pendapat atau nasihat seperti :

      1. Prospek perniagaan.
      2. Mana nak dapat pembekal(nyataka alamatnya):
      2.1.Bunga.
      2.2.Pasu.
      3. Lain-lain hal berkaitan dengan perniagaan nie.

      Tolongnya,dah lama minat....tapi tak tahu bagaimana nak mulakan.Lagi
      satu,gunakan modal yang besar tak..?

      Harap sesiapa tolong beri bimbingan atau panduan kepada saya untuk
      menjadi usahawan kecil yang berdaya saing dan berjaya.Insyaallah.

      Terimakasih.....
    • rohaya arshad
      Message 2 of 4 , Nov 2, 2003
        mat,
        tahniah kerana ingin menjadi usahawan....calang-calang org memang tak berani,
        kalau mat nak beli pasu murah, dtg keperak, ada beberapa kilang pasu yg menjual secara borong dlm jumlah yg banyak....
        tentang pokok-pokok utan maybe hazrol boleh tolong......dia ni rajin masuk utan.........tak caya tanya ahli yg lain......
        bimbingan?....tok penghulu sedia membantu.........

[...]

        Want to chat instantly with your online friends? Get the FREE Yahoo! Messenger