Loading ...
Sorry, an error occurred while loading the content.

Benih dan Pokok buah percuma.

Expand Messages
  • kamkiammeng
    Nak tau macam mana boleh dapat benih dan pokok buah percuma seperti yang dipaparkan didalam Database?
    Message 1 of 6 , Nov 3, 2005
    • 0 Attachment
      Nak tau macam mana boleh dapat benih dan pokok buah percuma seperti
      yang dipaparkan didalam Database?
    • dolms2003
      Koleksi benih dari saya semua dah habis, bunga matahari baru nak berbunga semula. Maybe lain kali.. dol ms
      Message 2 of 6 , Nov 5, 2005
      • 0 Attachment
        Koleksi benih dari saya semua dah habis, bunga matahari baru nak
        berbunga semula. Maybe lain kali..

        dol ms
        --- In tamanflora@yahoogroups.com, "kamkiammeng" <kiam-meng.gan@s...>
        wrote:
        >
        > Nak tau macam mana boleh dapat benih dan pokok buah percuma seperti
        > yang dipaparkan didalam Database?
        >
      • Aishah
        Sape yang dapat anak markisa yang I kasi kat Cik Din Sijangkang ari tu? Dah berbuah ke or dah jadik baja kompos? Aishah
        Message 3 of 6 , Nov 6, 2005
        • 0 Attachment
          Sape yang dapat anak markisa yang I kasi kat Cik Din Sijangkang ari tu?

          Dah berbuah ke or dah jadik baja kompos?

          Aishah

          --- In tamanflora@yahoogroups.com, "kamkiammeng" <kiam-meng.gan@s...>
          wrote:
          >
          > Nak tau macam mana boleh dapat benih dan pokok buah percuma seperti
          > yang dipaparkan didalam Database?
          >
        • Jamil Haji Saad
          Aishah....abang Jay belum sempat g amik lagi dari umah abg Din.....kalau abang Din cuti ari ni....boleh abang Jay g amik.....anyway Aishah.....selepas
          Message 4 of 6 , Nov 7, 2005
          • 0 Attachment
            Aishah....abang Jay belum sempat g amik lagi dari umah abg Din.....kalau abang Din cuti ari ni....boleh abang Jay g amik.....anyway Aishah.....selepas tanam.....berapa lama dia berbunga dan berbuah.......pokok ni nak tempat redup atau banyak matahari.....?
             
            Selamat Ari Raya......
             
            ----- Original Message -----
            From: Aishah
            Sent: Monday, November 07, 2005 2:34 PM
            Subject: [tamanflora] Re: Benih dan Pokok buah percuma.

            Sape yang dapat anak markisa yang I kasi kat Cik Din Sijangkang ari tu?

            Dah berbuah ke or dah jadik baja kompos?

            Aishah

            --- In tamanflora@yahoogroups.com, "kamkiammeng" <kiam-meng.gan@s...>
            wrote:
            >
            > Nak tau macam mana boleh dapat benih dan pokok buah percuma seperti
            > yang dipaparkan didalam Database?
            >








          • Azman
            guwe ada dapat sepokok tapi yg moskelnya betul kaa itu pokok markisa, lain macam jer ruper dia sekali tengok ada iras iras pokok ketum jer, ntah2 dato din
            Message 5 of 6 , Nov 8, 2005
            • 0 Attachment
              guwe ada dapat sepokok
              tapi yg moskelnya betul kaa itu pokok markisa, lain macam jer ruper dia
              sekali tengok ada iras iras pokok ketum jer, ntah2 dato' din tersilap kasi kot
               
              buat masa sekarang pokok tu sihat jer... daun dah masuk aras 2
               
              tengkyu Aishah.... pulanglah..
               
               
              ----- Original Message -----
              From: Aishah
              Sent: Monday, November 07, 2005 2:34 PM
              Subject: [tamanflora] Re: Benih dan Pokok buah percuma.

              Sape yang dapat anak markisa yang I kasi kat Cik Din Sijangkang ari tu?

              Dah berbuah ke or dah jadik baja kompos?

              Aishah

              --- In tamanflora@yahoogroups.com, "kamkiammeng" <kiam-meng.gan@s...>
              wrote:
              >
              > Nak tau macam mana boleh dapat benih dan pokok buah percuma seperti
              > yang dipaparkan didalam Database?
              >




            • rohaya arshad
              boleh tanya kalau ingin sesuatu pokok dan selalunya kalau ada member yang ada pokok tu boleh dapat free ajer....tapi kena ambik sendiri atau melalui
              Message 6 of 6 , Nov 9, 2005
              • 0 Attachment
                boleh tanya kalau ingin sesuatu pokok dan selalunya kalau ada member yang ada pokok tu boleh dapat free ajer....tapi kena ambik sendiri atau melalui post.....kam nak pokok apa?

                kamkiammeng <kiam-meng.gan@...> wrote:
                Nak tau macam mana boleh dapat benih dan pokok buah percuma seperti
                yang dipaparkan didalam Database?






                Yahoo! Messenger NEW - crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail
              Your message has been successfully submitted and would be delivered to recipients shortly.