"Minčių sodas" Afganistane?

    Message 1 of 1 , Aug 25, 2007
      Albertai,

      Ačiū už man vertingas žinias ir patarimus. Man būtų labai naudinga
      perskaityti tavo knygą, mano adresas Grūdų g 6, Vilnius arba gal kada
      nors susitiksim? arba pakalbėsim telefonu?

      Iš dalies visa tai paskatinimas mano sumanymui organizuoti gamybą
      prietaisų kuriais mūsų dalyviai Afrikoje, Lietuvoje ar gal kada
      Afganistane galėtų skaityti ir redaguoti teksto bylas USB atmintukuose
      be atskiro kompiuterių. Yra kažkas panašaus kas naudoja paprastus AA
      elementus ir gali veikti keletą šimtą valandų. Mano pasiūlymas bus
      Afganistane telkti įvairiausius šviesuolius (mokytojus, gydytojus,
      dvasininkus,...) ir sudaryti galimybę jiems tokiais prietaisais rašyti
      tekstus (laiškus, duomenis) ir jais apsikeisti, o esant galimybei,
      pristatyti išsiuntimui Internetu.

      Tad dabar mąstau, kokius tekstus būtų naudinga siųsti laikmenomis o ne
      popieriumi? Gal tai būtų kainos? Arba genealoginė informacija? Arba
      sveikatos statistiką? Kas būtų naudinga? Gal kažkokios duomenų bazės?
      Arba kokią informaciją būtų naudinga gauti? Į kištuką galima sukrauti
      daug informacijos ir jie gana nebrangūs.

      Gal kas lietuvių kalba atpasakotų mano laišką:
      Juk turime pinigų vertėjams, reikia juos išleisti!

      ms@mslt