Vygaudas ir Andrius pasišneka, kas prasm inga?

    Message 1 of 1 , Aug 25, 2007
      George, ačiū už pasiūlymą padėti! Gal žinai, ar gal kas kits žino, kaip
      suderinti PHP/MySQL programas, kad jos teisingai išsaugotų ir rodytų
      lietuviškas raides? Man kol kas nepavyksta sutvarkyti mūsų pasišnekėjimo
      kambario http://www.worknets.org/chat/

      Taip pat užsakiau salę Europos parke, sekmadienį, rugsėjo 9tą dieną
      rengsime video tiltą, Pavilnio skulptorius Algirdas Zokaitis gvildens
      klausimą, Kaip Lietuvos menininkai gali parodyti savo kūrybą užsienyje
      neturint lėšų? Ieškom su kuo pabendrauti. Gal kas padėtų susisiekti su
      Jonu Meku arba Algimantu Keziu arba kitu dailininku, kad ir nemokančiu
      anglų kalbos?

      Alvydai, Albertai, Vygaudai, ačiū už mintis apie šviesuolius. Man
      atrodo, brandus šviesuolis yra tarp kitko žmogus, kuris pažįsta save.
      Tad jis pats turi žinoti ir kitiems pasakyti, kas jis toks, nes kito
      būdo nėra kaip tai išaiškinti. Aš sugebėjau sukurti "Minčių sodą" dėl
      to, kad niekad savo gyvenime neleidau kitiems man apibrėžti, kas aš esu,
      bet užsispyręs pats jiems aiškinau, kaip tai beatrodytų keista. Man
      tenka kitus traukti į savo lygį, kad manęs nenutemptų į savo. Ir labai
      džiaugiuos kada sutinku brandų, mąslų žmogų bet kokio išsilavinimo ar
      amžiaus. Tad savo pašnekesiu su Vygaudu jį patempiu, gal jis ir mane. ;)
      Manau, tai sveika.

      +370 699 30003
      Vilnius

      Vygaudas: Sveikas Andriau :: ... kaip reikalai?

      Andrius Kulikauskas: labas Vygaudai, gerai

      Vygaudas: nusipirkau mašiniuką, tai gal išeis kartu lengviau padirbėti
      :: ... :)

      Andrius Kulikauskas: o kaip tu ... taip! ... tau jau mokslai prasideda,
      grisi i Klaipeda, taip? ... mes galetumeme su tavimi, kaip sviesuoliu,
      surengti vaivovydį, pavyzdžiui, tarp Klaipėdos ir Vilniaus ... jau kitą
      savaitę pirksime savo įrangą

      Vygaudas: projektorių?

      Andrius Kulikauskas: taip, projektorių

      Vygaudas: šaunu

      Andrius Kulikauskas: ar tau patiktų, kad surengtumėme su tavimi kokiu
      nors tau rūpimu klausimu?

      Vygaudas: noriu aktyvios veiklos ... arba, kad tai būtų susije su
      uždarbiu ... arba

      Andrius Kulikauskas: kaip supranti aktyvią veiklą?

      Vygaudas: tikslas, darbas, rezultatas

      Andrius Kulikauskas: pavyzdžiui?

      Vygaudas: nežinau truputi, daug buitinių rūpesčių dabar turiu, tai
      kolkas nelabai galiu tiksliai pasakyti kuo noriu užsiimt ... kinas domina

      Andrius Kulikauskas: man svarbu bendrauti esmėmis, o ypač, kaip mes
      patys bręstame

      Vygaudas: sukuriame filmą dokumentinį apie Minčių sodo dalyvius?

      Andrius Kulikauskas: gal pirmiausia... ar kada tavęs klausiau ... o gal
      klausiau ... ar turi kažkokią kertinę gyvenimo vertybę? ... visas kitas
      aprėpiančią?

      Vygaudas: o ms.lt nėra parašyta mano vertybių?

      Andrius Kulikauskas: nerandu

      Vygaudas: o gal nupirk gerą maža kamerytę HD? ... pvz. tokia ... ir
      pafilmuok ... stovas, ir tuomet aš sumontuosiu ... kertinės vertybės,
      tvarkingi dalyviai ... vietovės kuriose lankaisi ... bus įdomu

      Andrius Kulikauskas: taip mes pirksime video kamerą

      Vygaudas: parodysime platesniai visuomenės daliai

      Andrius Kulikauskas: reikėtų tada surasti žmogų iš mūsų tarpo kurį tu
      galėtum palaikyti, kad ir mane patį ... arba gvildenti savo vertybę ir
      klausimus ... bet tu gal dar neturi kertinės vertybės ar turi?

      Vygaudas: aš nelabai ką gvildenu, nes turiu nusistatęs gyvenimo ribas

      Andrius Kulikauskas: kokias ribas? ... o kaip tu palaikysi šviesuolius
      jeigu tu pats tamsus?

      Vygaudas: dabar noriu susikurti saugią, jaukią gyvenama aplinka. ... ar
      aš tamsus? ... nesu negras ... ;)

      Andrius Kulikauskas: kaip tu manai? kuo tu šviesus?

      Vygaudas: mintimis

      Andrius Kulikauskas: pavyzdžiui? ... kur jos? ... kaip jos reiškiasi,
      skverbiasi? ... kaip jos šviečia?

      Vygaudas: jos nešviečia, tiesiog yra aiškios ir aš stengiuosi, kad mano
      mintys tokios ir būtų visada

      Andrius Kulikauskas: gerai... tai prie ko aš?

      Vygaudas: tau irgi rūpi mintys ir jų plėtojimas

      Andrius Kulikauskas: o ar tau rūpi?

      Vygaudas: nelabai suprantu, juk tik ką parašiau, kad man tai labai svarbu

      Andrius Kulikauskas: bet iš ko man spręsti? ... kokios tavo mintys? ir
      kaip tu jas plėtoji?... kuri vertybė jas traukia? ... ir kuriais
      klausimais jo bręsta toliau?

      Vygaudas: kas yra vertybė? ... čia kaip piniginis vienetas

      Andrius Kulikauskas: ką tu brangini? ... kas tau padeda susigaudyti, ką
      tu brangini? ... ką tu brangini labiau už viską? ... arba jeigu nežinai,
      tai šiaip, ką tu brangini? ... ar tu save pažįsti nors kiek? ... ar save
      tikrini?

      Vygaudas: save, savo šeimą, namus, artimuosius, padoriuosius, gerus kūrėjus

      Andrius Kulikauskas: kodėl juos brangini?

      Vygaudas: nes man jie suteikia džiaugsmo

      Andrius Kulikauskas: tai tu brangini džiaugsmą?

      Vygaudas: džiaugsmas man suteikia prasmės, noro kurti, dirbti, domėtis

      Andrius Kulikauskas: nu matai... eina kalba apie vertybes ... ir taip
      galima toliau gvildent ir tai yra man prasminga, kaip tu bręsti, kaip
      susigaudai

      Vygaudas: tai supranti ko tu nori iš manęs?

      Andrius Kulikauskas: o šiaip kažką veikti su nesusigaudančiu žmogumi yra
      nelaimė - tegu tai būna maži sumanymai, tai dar galima vis pasimokyti -
      bet jeigu tai dideli užmojai, tai yra nelaimė dirbti su tokiu ... aš
      noriu atsiremti į savarankiškus žmones, o ne sulaukti pagalbos iš
      nesavarankiškų žmonių ... prieš keletą metų prisimenu turėjai įvairių
      sumanymų ir man patikto, kaip tu savaip puoselėjai

      Vygaudas: tuomet reikia bendrauti tau su verslininkais ir žmonėmis
      turinčiais didelį kapitalą, kurie gali įgyvendinti didelius užmojus

      Andrius Kulikauskas: kaip tik rašiau priešingai....

      Vygaudas: ir kurie turi stabilų pagrindą po kojomis

      Andrius Kulikauskas: kaip tik rašiau priešingai...

      Vygaudas: "aš noriu atsiremti į savarankiškus žmones, o ne sulaukti
      pagalbos iš nesavarankiškų žmonių"

      Andrius Kulikauskas: kalbu dvasine prasme

      Vygaudas: savarankiškas žmogus gyvenantis toli nuo visuomenės negali jos
      pakeisti, taip kaip gali pakeisti savarankiškas gyvenantis toje visuomenėje

      Andrius Kulikauskas: čia neina kalba apie visuomenės keitimą, man rūpi
      visuomenės kūrimas ... ar galų gale paskirų žmonių palaikymas

      Vygaudas: tai yra tas pats ... tu juk vaikų neprigimdysi už visus ...
      t.y. negali sukurti savo visuomenės

      Andrius Kulikauskas: aš jau esu savo visuomenė

      Vygaudas: tu nesi visuomenė, tai yra žmonės ... visi

      Andrius Kulikauskas: nu gerai, nesusikalbam

      Vygaudas: ;)

      Andrius Kulikauskas: pasidalinsiu mūsų pokalbiu

      Vygaudas: (y)