Albertas Dusevičius ir pelkė netoli Alytaus

    Message 1 of 1 , Jul 25, 2007
      Albertai, Ačiū už puikų laišką ir sumanymus! Aš tikiu įsijungti. Tuo
      tarpu permetu mūsų Minčių sodo susirašinėjimams. Kviečiu susirašinėti su
      mums, siųsk tuščią laišką adresu
      minciu_sodas_LT-subscribe@yahoogroups.com arba tiesiog paprašyk manęs ir
      gausi mūsų laiškus ir galėsi atsiliepti.
      Kulikauskas, http://www.ms.lt