Re: "Minčių sodo" vasara. Kviečiu dalyvauti!

    Message 1 of 2 , Jul 2, 2007
      Laiško pabaigą nukirpo, tad pridedu. Andrius

      Toliau rašysiu, kaip įvairiai galime padėti tokiems šviesuoliams rengiant
      vaivovydžius ir nevien. Man šiuo metu rūpi ypač kūrybinė veikla. Kaip
      galėtumėme perkurti savo aplinką, kad mūsų šalis nepasižymėtų Europoje
      savižudybėmis, skyrybomis, eismo nelaimėmis ir t.t. ? Kažkas su mumis ne
      taip, o manau labiausia, kad esame tam abejingi. Kam rūpi atsiliepti?
      Palaikykime juos! Mintis kilo, bekalbant su Laura Mikelionyte, kad visa
      kūryba yra maldų rašymas, juk atsakome už tai, kaip drįstame įtakoti kitus ir
      kuriame nevien įžodinti, įdaiktinti, įvaizdinti mumyse trykštantį Dievo duotą
      srautą, bet juo palaikyti ir kitą žmogų, kad ir tam suskambėtų, kad ir jis
      rastų savyje tą srautą, tą ryšį. Ryškus šviesuolis yra tas, kuris atsakingai
      kuria, ugdydamas save ir kitus.

      +370 (699) 30003

      Data , "ms@..." <ms@...> Rašyta:
      >Linkėjimai visiems iš Sakalų sodybos http://www.sakalai.lt Marcinkonyse,
      >Dzūkijos nacionaliniame parke kur pradėjau kelionę po Lietuvą ieškoti
      >šviesuolių telkinių, salelių, židinių iš kurių būtų galima dirbti, kuriuose
      >būtų galima apsigyventi, kuriuos galėtumėme įvairiai palaikyti ir ir kurie
      >gal norėtų bendrauti vaivovydžiais (video tiltais). Jeigu Zenonas ir
      Audronė