"Minčių sodo" vasara. Kviečiu dalyvauti!

    Message 1 of 2 , Jul 2, 2007
      Linkėjimai visiems iš Sakalų sodybos http://www.sakalai.lt Marcinkonyse,
      Dzūkijos nacionaliniame parke kur pradėjau kelionę po Lietuvą ieškoti
      šviesuolių telkinių, salelių, židinių iš kurių būtų galima dirbti, kuriuose
      būtų galima apsigyventi, kuriuos galėtumėme įvairiai palaikyti ir ir kurie
      gal norėtų bendrauti vaivovydžiais (video tiltais). Jeigu Zenonas ir Audronė
      Anušauskai galės priimti, trečiadienį viliuos keliauti į Eičiūnus, o paskui į
      Kauną kur Raimundas Vaitkevičius bandys supažindinti su Kauno technologijos
      universiteto Distancinio mokymosi centro http://distance.ktu.lt direktore
      Danguole Rutkauskiene ir su Vida Žviniene.

      Prašau mūsų pagalbos liepos, rugpjūčio ir rugsėjo mėnesiais užkurti Minčių
      sodo veiklą Lietuvoje, kad ji būtų ne mažiau gyva ir gaji, kaip mūsų veikla
      Afrikoje, Vakarų Europoje ar Amerikoje. Prieš savaitę Liaudies kūrybos klubo
      "Atžalyno" taryba po ilgo svarstymo pritarė ir vadovė Aldona Norkūnienė
      pasirašė dvi sutartis su manimi, "Minčių sodo" įmonės savininku. Kaip
      ankščiau rašiau, per "Minčių sodo" ryšius "Atžalynas" gaus iš Europos
      Sąjungos 10,000 eurų rengti 12 vaivovydžių. Aš sutarčių pagrindu skiriu
      maždaug 4,000 eurų projektui reikalingos papildomos paramos ir dar skolinu
      2,500 eurų nes Europos Sąjunga dalį sumoka tik po visų darbų ir išlaidų.
      Užtat vadovausiu visiems darbams, skirstysiu pinigus ir atsakysiu už sumanymą
      bei jo įgyvendinimą. Pirksime įrangą (du projektorius, taip pat video
      kameras) už 4,000 eurų. Ji priklausys "Atžalynui", tačiau ja naudosis
      pirmiausia "Minčių sodas". "Atžalyno" taryba tvirtins visas temas, o aš jas
      siūlysiu ir joms vadovausiu. Darbuose ir renginiuose pirmenybę teiksiu
      "Atžalyno" dalyviams, bet mums reikės daug pagalbos. Man pačiam teks tris
      mėnesius visu tuo labai rūpintis - turime didesnę dalį vaivovydžių surengti
      ir pinigų išleisti iki spalio 1mos. Tad man svarbiausia, kad įsisiūbuotų
      Minčių sodo veikla ir išvystumėme brandesnę veiklą. Kaip ją įsivaizduojame?

      "Minčių sodo" tikslas nuo 1998 metų yra aptarnauti, telkti ir visaip
      palaikyti savarankiškai mąstančius. Tai dažnai nustumti žmonės, mat tie
      kurie taikstosi atsiranda centre, o tie kuriems rūpi išsiaiškinti iš esmės
      lieka visur kitur. Lietuvoje tikiu surasti ir mūsų dėmesį sutelkti į nors
      kelis ryškesnius, drąsesnius šviesuolius. Mes pasaulyje turime maždaug
      dvidešimts darbo grupių http://www.worknets.org kuriems vadovauja būtent
      tokie žmonės. Norėčiau šią vasarą rasti kelis tokius vadovus ir sutelkti
      tris keturias darbo grupes lietuvių kalba.

      Prašau, ieškokim žmonių drįstančių pasakyti: "Aš esu šviesuolis. Man rūpi
      gyventi šviesuoliu, nuolatos lavintis, amžinai bręsti, šviesti savo
      pavyzdžiu." Juk net ir Lietuvoje daugėja žmonių nebijančių pasakyti "Aš esu
      alkoholikas" arba "Aš esu homoseksualistas". Man, kaip šviesuoliui, rūpi,
      kad kiti žinotų, kad aš toks esu, ir galėčiau kitų pagalba pastoviai
      tikrintis, taip pat sulaukti pagalbos gvildenant įvairiausius klausimus, ir
      taip pat savo pavyzdžiu ir kūryba kviesti visus kartu kurti šviesią kūrybinę
      aplinką.

      O kaip atpažinti, kiek mes iš tikrųjų esame šviesūs? Ryškesni šviesuoliai,
      kurių ieškau:
      * Gali įvardinti savo gyvenimo kertinę vertybę, giliausią, svarbiausią
      vertybę, visas kitas aprėpiančią. Tokios vertybės pagrindu steigiame darbo
      grupę, telkiame žmones norinčius ją puoselėti, palaikyti. Jos visos yra
      tarsi meilės atplaišos. Jų surinkome iš kelių šimtų žmonių:
      http://www.worknets.org/wiki.cgi?PersonalOutlooks
      * Gali išsakyti vieną ar net kelis klausimus kuriuos šiuo metu gvildena ar
      norėtų gvildenti. Tai klausimai į kuriuos nežino atsakymą, bet kuriuos
      norėtų atsakyti. Tokiais klausimais jie mums nurodo kryptį, taip pat parodo
      savo pavyzdį, kaip nebijo jų atvirai lukštenti. Jais mus įtraukia į savo
      užmojus.
      * Gali elektroniniais laiškais viešai pasidalinti savo pamąstymais ir
      ieškojimais, savo užmojais ir išgyvenimais, taip kad mes visi galėtumėme
      lygiagrečiai puoselėti savo sumanymus ir ieškoti sąsąjų.
      * Sutinka šią veiklą laikyti visuomenės turtu, kad visi galėtų laiškais ir
      tinklalapiais neatsiklausdami naudotis, dalintis, perkurti.
      * Trokšta amžinai bręsti, augti ir kitus skatinti, palaikyti.

      Kviečiu mus, parašykime apie savo kertines vertybes ir gvildenimus klausimus.
      Iš mūsų laiškų paaiškės, gal kas norėtų vadovauti darbo grupei arba joje
      dalyvauti? Jau vieną tokią grupę turime lietuvių kalba - Talka. Jai
      vadovauja Zenonas Anušauskas, jo kertinė vertybė yra "kūrybinė talka" ir jam
      rūpi, kaip įgyvendinti tokią talką. Mano kertinė vertybė yra "gyventi tiesa"
      ir mąstau, kaip viską žinoti? ir daugybę kitų klausimų, žr.
      http://www.ms.lt/?thinker=Andrius_Kulikauskas ir tikiu daugiau rašyti ir su
      laiku savo atskirą grupę įsteigti. Ir pamąstykime, kurie šviesuoliai
      labiausiai nustumti? Man patiktų juos aplankyti ir gal kaip nors palaikyti
      Message 2 of 2 , Jul 2, 2007
        Laiško pabaigą nukirpo, tad pridedu. Andrius

        Toliau rašysiu, kaip įvairiai galime padėti tokiems šviesuoliams rengiant
        vaivovydžius ir nevien. Man šiuo metu rūpi ypač kūrybinė veikla. Kaip
        galėtumėme perkurti savo aplinką, kad mūsų šalis nepasižymėtų Europoje
        savižudybėmis, skyrybomis, eismo nelaimėmis ir t.t. ? Kažkas su mumis ne
        taip, o manau labiausia, kad esame tam abejingi. Kam rūpi atsiliepti?
        Palaikykime juos! Mintis kilo, bekalbant su Laura Mikelionyte, kad visa
        kūryba yra maldų rašymas, juk atsakome už tai, kaip drįstame įtakoti kitus ir
        kuriame nevien įžodinti, įdaiktinti, įvaizdinti mumyse trykštantį Dievo duotą
        srautą, bet juo palaikyti ir kitą žmogų, kad ir tam suskambėtų, kad ir jis
        rastų savyje tą srautą, tą ryšį. Ryškus šviesuolis yra tas, kuris atsakingai
        kuria, ugdydamas save ir kitus.

        +370 (699) 30003

        Data , "ms@..." <ms@...> Rašyta: