Poezija, dainos ir kūryba

    Message 1 of 1 , May 3, 2007
      Tomai,

      Ačiū už kvietimą. Įdomu! Pasistengsiu ateiti rytoj. Linkiu sėkmės.

      O šeštadienį dalyvausiu Gatvės muzikos dienoje, 15:00-18:00 dainuosiu
      Pilies gatvėje. Manau bus visai įspūdingas renginys
      http://www.gatvesmuzika.lt prisirašė 250 dalyvių (įeina ir grupės, tad
      žmonių skaičius dar didesnis). Yra ir blogas
      http://blogas.gatvesmuzika.lt ir krūva rėmėjų. Andrius Mamontovas visai
      geras organizatorius. Smagu žiūrėti ir bus smagu dainuoti.

      Taip pat rašau dramatinę poemą "Doras sūnus", štai juodraštis:
      http://www.worknets.org/upload/AndriusKulikauskas/dorassunus.pdf
      Noriu kūryba išmąstyti, išjausti, ištirti, išreikšti: doro žmogaus
      gyvenimas yra įdomesnis, žavesnis už nedoro. Šią mintį puoselėsiu čia
      ir kviečiu atsiliepti kūryba ir ieškojimais, arba pasirinkti kitą temą.