Re: [talka] Lietuvoje vyks p irmoji blogerių konferencija

  • Simas -
    Message 1 of 4 , Feb 14, 2007
      Visa info čia
      http://www.blogas.lt/konferencija/

      --
      su pagarba
      NePo
      www.pixel.lt
      www.nepo.lt

      On 2/14/07, ms@... <ms@...> wrote:
      Skaičiau Delfyje:
      http://www.delfi.lt/news/economy/Media/article.php?id=12132492

      Kovo 14 dieną Vilniuje įvyks pirmoji Lietuvos blogerių konferencija. Blogus
      (internetinius dienoraščius) rašantys autoriai, verslo, politikos ir
      žiniasklaidos atstovai diskutuos apie naują virtualios erdvės fenomeną,
      nagrinės jo poveikį Lietuvos visuomenei, verslui ir viešajai politikai,
      rašoma organizatorių pranešime spaudai.

      Gal kas žinome daugiau? Pavyzdžiui, kur vyks ir kas organizuoja?

      Ir gal kas norėtų atstovauti "Minčių sodą" ir kviesti, įtraukti norinčius
      dalyvauti mūsų laboratorijos veikloje?  Aš grįšiu į Lietuvą tik balandžio
      21mą dieną.

      Linkėjimai iš Oaxaca, Meksikos! Čia organizuoju ispaniškai kalbančius.

      <*> Your email settings:
          Individual Email | Traditional

      <*> To change settings online go to:
          (Yahoo! ID required)

      <*> To change settings via email:
          mailto:talka-digest@yahoogroups.com
          mailto:talka-fullfeatured@yahoogroups.com

          http://docs.yahoo.com/info/terms/

      Message 2 of 4 , Feb 14, 2007
        Aciu, Nepo!
        Puikus sarasas blogeriu.
        Idomu, kodel Lietuvoje visi ribojasi pirmais vardais? Taip yra ne tik
        Internete, bet ir ne vienoje bendrijoje.

        Amerikoje visi prisistato vardu pavarde. Manyciau dauguma Internete irgi taip
        prisistato arba naudojasi pseudonimu. Vardais prisistatoma itartinose
        aplinkybese, o pavyzdziui, kur gaujos klesti, tai ju nariai is viso
        nebendrauja vardais, o gyvena slapyvardziais.

        Ar tai sovietinis paveldas?
        Ir ar tai mazina atsakomybe, pilietiskuma, savarankiskuma ir zmoniskuma?

        Ar kazka ne taip suprantu?

        Minciu sodas

        Data , "Simas -" <nepo@...> Rašyta:

      • Simas -
        Message 3 of 4 , Feb 15, 2007
          Aš išsakysiu tik savo nuomonę, nežinau ką mano kiti.
          Aš slepiuosi, būtent slėpiuosi, po slapyvardžiu, kad galėčiau išsaugoti savo privatumą.
          Galbūt aš perdaug paranoikas, tačiau nepasitikiu nepažystamais žmonėmis
          ir nenoriu, kad jie lįstų į mano gyvenimą
          Pavyzdys:
          http://www.blogas.lt/zudykzudykreklama/215657/zudyk-reklama--populiarumo-kaina-blogai-ir-gyvenimas.html
          Kažkas internete nepatingėjo ir surinko viską į vieną vietą apie konferencijos pagrindinį organizatorių

          Apie sovietinį paveldą, nieko negaliu pasakyti, nes manyčiau esu šiek tiek per jaunas šitam klausimui. Tačiau, taip kai kurie žmonės pasislėpę po slapyvardžiais mano, kad apie juos nieko neįmanoma sužinoti ir todėl gali sakyti/daryti viską kas užplaukia ant liežuvio bei išvengti atsakomybės, deja, jie dažniausiai klysta. Šiuo atveju, atsakomybės aš nevengiu,
          tačiau slapyvardis padeda išvengti išpuolių prieš mano asmenį. Kaip sakoma lietuvis lietuvui lietuvis,
          deja, blogąją prasme, visi yra pavydus ir pikti, jeigu tu padarai ką nors gerai, tuoj pat visi puola tave kritikuoti ir maišyti su žemėmis.
          Čia yra ir dar vienas aspektas, nebūtinai aplinkiniai, žino tavo slapyvardį.
          Mano viena pažystama rašė popierinį dienoraštį, deja, jos patėvis kartą surado ir labai išsityčiojo.
          Aš jai pasiūliau rašyti internete, kad suras internete tarp milijono puslapiu eilinis žmogus...
          tikimybė lygi nuliui...
          Manyčiau slapyvardis yra galimybė, pabėgti nuo nepelnytos kritikos ir blogio

          Tai tiek pamąstymų pradžiai, čia temą galima gvildenti ir plačiau

          --
          su pagarba
          NePo