Aciu, Zita!

    Message 1 of 1 , Jan 24, 2007
      labas Andriau as pasistengsiu surinkt kiek galima daugiau ir su nuotraukom
      sitie priststyti zemdirbiai yra is mano kaimo taigi man nesunku apie juos
      suzinot o kitie pazistami per pazistamus ,ar is kitu informaciniu saltiniu ,
      dar kreipiausi i savo seniunija kad jie man suteiktu informacijos apie
      ukininkus taigi jie maloniai sutiko , tik vargu ar surinksiu simta bet as
      pasistenksiu.iki susitikimo

      Aciu, Zita! Gal kiti pades? Andrius