Re: One World Beat - Zemes ritmas

    Message 1 of 8 , Apr 24, 2006
      Monika,

      Ačiū už puikų darbą rengiant šį koncertą! Koks puikus sąstatas!
      Kviečiam visus dalyvauti Baltuose drambliuose gegužės 6tą dieną, kas
      gali, atsineškite savo būgnus.

      Tai pasaulinis renginys. Norėtumėme išbandyti video tilto galimybes su
      kitur pasaulyje koncertuojančiais. Gal kas pažįsta ką nors Omnitelyje,
      Lietuvos Telekome, Bitėje ar t.t. kuris galėtų mums sudaryti nors
      laikiną ryšio galimybę iš Baltų dramblių?

      Taip pat prašau mano citatą pakeisti: "Kviečiame džiugiu vieningu ritmu
      ir šokiu draugauti su pažįstamais ir nepažįstamais Afrikoje bei visame
      pasaulyje. Mezgame ryšius taip pat "Minčių sodo" susirašinėjimais
      lietuvių ir anglų kalbomis, žr. http://www.ms.lt "

      Andrius

      Monika Jasinskaite wrote:

> [...]
      > - J.B. Willit
      >
      > Atlikejai tokia eiga sudelioti del grojamos muzikos ivairoves ir
      > specifikos - kad visa laika butu palaikoma linksma dvasia auditorijoje.
      >
      > Parengiau pranesima spaudai, kuri rasite prisegtame faile. Butu gerai
      > iki kokios 16 valandos gauti jusu pasiulymus ir komentarus del
      > praneshimo. Veliau planuoju ji pateikti Bernardinu interneto
      > svetainei, "Baltu drambliu" interneto svetainei bei uzkabinti Aiste
      > Mazutyte, kad ji apie si koncerta papasakotu Kulturos skiltyje per LRT.
      >
      > Jei viskas sklandziai vyks, plakatus planuojame tureti jau treciadieni.

      Kavinė “Balti Drambliai” kviečia susivienyti Žemės ritmui

      Gegužės 6-7 dienomis visame pasaulyje vyks One World Beat oragnizuojamas
      festivalis, kurio idėja – skleisti žmonėms viltį ir vienybę per muziką
      ir ritmą.

      Lietuvoje šis festivalis, mūsišku pavadinimu Žemės ritmas, žmones
      sutelks Vilniuje, kavinėje “Balti drambliai” gegužės 6 dieną, 19
      valandą. Žemės ritmą įkvėps Algirdas Zokaitis, Viktorija, Remis
      “Tanaka”, Nikodemas, afrikiečiai Afroband bei Jacky ir amerikietis J.B.
      Willit. Pasiklausyti šių atlikėjų ir vieningai palaikyti ritmą kviečiame
      su mušamaisiais instrumentais!

      Įėjimas į koncertą nemokamas, o pagrindinis jo organizatorius Andrius
      Kulikauskas pabrėžia, kad pagrindinis koncerto tikslas yra muzika
      žmonėms ir muzikantams: “svarbiausia, kad mušdami ritmą kartu žmonės
      būtų taikūs ir vieningi, tai – pats geriausias atlygis”.

      Organizuoti Žemės ritmo festivalį kilo mintis šveicarui Andy A.
      Treichler: “Idėja suteikti galimybę muzikantams tiesiogiai sudalyvauti
      humaniškame projekte man pasirodė labai natūrali. Tai tam, kad
      pakeistume pasaulį, padarytume jį geresnį.” Šis festivalis pasaulį
      įkvepia jau ketverius metus, jį remia UNESCO bei tokie atlikėjai kaip
      Phil Collins, The Cardigans, Westlife ir kiti.

      Daugiau informacijos apie festivalį www.oneworldbeat.org

      Organizatorių informacija
    • Monika Jasinskaite
      Message 2 of 8 , Apr 24, 2006
        sveiki dar karteli :)

        del video tilto butu geriausia kalbeti su Redu Perminu, www.tv.lt projektu vadovu. manau, kad jie vieninteliai sioj situacijoj galetu padeti. klausimas, kiek jie uz tai nores - dazniausiai dalyvauja projektuose komerciniais tikslais, o patys rupinasi tik IT projektais.

        del citatos, butinai pakeisiu ir isplatinsiu.

        gal kas nors zino, kodel mano gaunamuose laiskuose nesimato lietuvisku raidziu? as paprastai rasau be lietuvisku, kad visiems matytusi, bet ka padaryt kad ir man matytusi lietuviskos raides - nezinau :(

        tai tiek, linkejimai, Monika

        Andrius Kulikauskas <ms@...> wrote:
        Monika,

        AčiÅ« už puikų darbą rengiant šį koncertą!  Koks puikus sąstatas!
        Kviečiam visus dalyvauti Baltuose drambliuose gegužės 6tą dieną, kas
        gali, atsineškite savo būgnus.

        Tai pasaulinis renginys.  Norėtumėme iÅ¡bandyti video tilto galimybes su
        kitur pasaulyje koncertuojančiais.  Gal kas pažįsta ką nors Omnitelyje,
        Lietuvos Telekome, Bitėje ar t.t. kuris galėtų mums sudaryti nors
        laikiną ryšio galimybę iš Baltų dramblių?

        Taip pat praÅ¡au mano citatą pakeisti:  "Kviečiame džiugiu vieningu ritmu
        ir šokiu draugauti su pažįstamais ir nepažįstamais Afrikoje bei visame
        pasaulyje.  Mezgame ryÅ¡ius taip pat "Minčių sodo" susiraÅ¡inėjimais

        Monika Jasinskaite wrote:

> [...]

        įkvepia jau ketverius metus, jį remia UNESCO bei tokie atlikėjai kaip
        Phil Collins, The Cardigans, Westlife ir kiti.

        Yahoo! Messenger with Voice. Make PC-to-Phone Calls to the US (and 30+ countries) for 2¢/min or less.

      • Rytis Umbrasas
        Message 3 of 8 , Apr 24, 2006
          Monika, šį laišką gerai perskaitysite, jei naršyklėje paspausite:
          View / Encoding / Baltic Windows

> [...]
          > situacijoj galetu padeti. klausimas, kiek jie uz tai nores - dazniausiai
          > dalyvauja projektuose komerciniais tikslais, o patys rupinasi tik IT

          Andrius yra bandęs video tiltus su kuklesnėm, nei televizijos priemonėm. Tam pakanka apygerio interneto ryšio, kompiuterio su mikrofonu, interneto kamera ir garsiakalbiais.
          Televizinė kokybė (ir kaina) čia nėra būtina, ir šio projekto atveju gal net žavu būtų megzti ryšį buitinėm, liaudiškom internetinėm priemonėm.

          Gal toj kabvinėje yra interneto ryšys, ir kavinės savininkai numatytų kabelį internetui pajungti?
          Tinkamą kompiuterį būtų įmanoma surasti. Sunkiau gal su video projektorium.

          > gal kas nors zino, kodel mano gaunamuose laiskuose nesimato lietuvisku
          > raidziu? as paprastai rasau be lietuvisku, kad visiems matytusi, bet ka
          > padaryt kad ir man matytusi lietuviskos raides - nezinau :(

          Rašyti be lietuviškų raidžių nebūtų būtinybės, jei naudotumėtės ne Yahoo o geresne ri tam pritaikyta pašto programa.

          Yahoo naršyklinis paštas nenumato automatinio įvairiakalbių laiškų iškodavimo o siunčia tik veina mažai raidžių mokančia koduote.
          Tai didžiulis yahoo pašto trūkumas.

          Tikriausiai, kai pasirinkote Yahoo, nežinojote, kad ta sistema nedraugiška ne angliškai susirašinėjantiems.
          Siūlyčiau pasitaikius progai persikraustyti į geresnę pašto sistemą, nors ir suprantu, kad tai nėra labai jau elementaru jau pripratus prie Yahoo.

          Kol naudojatės Yahoo ribota programa, tenka laiškus skaityti rankiniu būdu parenkant laiško koduotę:

          Naršyklėje susirandam View / Encoding parinktį.
          Laišką gerai parodys pasirinkus View / Encoding / Unicode UTF-8 (kaip andriasu atveju) arba Baltic Windows (Šio laiško atveju)
          Pabandykite!

          Toks metodas nėra patogus ir gal naudingas gyvenantiems užsieniuose, kas retai gauna kitakalbių laiškų.
          Tačiau mūsų krašte siūlyčiau lietuviškam susirašinėjimui naudoti problemų nesudarančias ir automatiškai laišką normaliai parodančias programas
          Jos ne tik parodys laišką kaip jis buvo parašytas, bet ir nevers jūsų rašyti iškreiptu būdu. Yahoo net ir neslepia, kad nėra numatyta Europai, kur kalbų mišrainė jkur kas margesnė, nei ribotos Yahoo galimybės.

          Kam naudoti netinkamą programą, kai yra tinkamų?

          Monika, parašykite man rytis AT infoeska.lt jei norėsite išbandyti gerai rodančią laiškus gmail.com pašto sistemą ir atsiųsiu pakvietimą.
          Daugiau Monikos iškeltu kalusimu galima paskaityti čia:
          http://www.liks.lt/elpaliet

          Lietuviškų raidžių problematiką laiškuose išmanau neblogai, nes specialiai šiuo klausimu domėjausi, tyrinėjau „kringelių“ priežastis, galimybes rašyti daugumai įskaitomais būdais.
          Jei turėsite problemų su raidėmis ar noro padiskutuoti šiuo klausimu, galite man asmeniškai parašyti.
          Nesinori, kad rašmenų problematika neužgoštų „Talkos“ temų, tai čia geriau tuo klausimu vėjų nekelkime.
          Mano dalyvavimas šioje talkos grupėje pirmiausia galėtų pasireikšti talkininkavimu sprendžiant normalaus teksto rodymo jūsų ekranuose klausimus.

          Tai pradžiai Monika - išmokstam maigyti View / Encoding / Baltic Windows (arba utf-8) o sekantis žingsnelis - paskyra geresnėje pašto proghramoje ir draugų informavimas, kad palikote yahoo dėl to, kad nenorėjote ekrane makaronų skaityti.

          Rytis Umbrasas
        • EKVJUC
          Message 4 of 8 , Apr 24, 2006
            Sveiki

            Esu Zenonas Anušauskas
            Projektoriu turime ir galiu paskolinti. Jeigu Rytis važiuotų į
            renginį, galeciau jam paduoti. Turiu ir mikrofona ir video kamera. jei
            reikia .
            Mane sudomino pats renginys. Kaip tik ta diena turesiu sveciu is
            Olandijos, Vokietijos ir Lenkijos. Jei renginyje atsirastu vietos desimciai
            zmoniu, tai savo sveciams pasiulysiu sudalyvauti ir atvaziuosime.

            Dar mane domina talkos pojucio pasireiskimo tema. Talkos
            pasireiskimas pasizymi darbo nasumo padidejimu dirbant drauge, grupeje.
            Dirbant fizinį darba tai daznai pasireiskia, taciau dirbant kurybini darba
            dazniusiai pasireiskia atvirkstinis efektas. Dirbant grupeje kurybini darba
            darbo nasumas sumazeja. Tiriu priezastis kodel taip atsitinka ir galvoju
            kaip sujungti zmoniu protus kurybiniam darbui kas pasiekti talkos
            pasireiskima, darbo nasumo padidejima.
            Daugiau ape projekta laikrastyje
            http://dzukijosvvg.puslapiai.lt/uploads/doc/Leidiniai_PDF/Dzukijos%20Kaimo%20Pletra2%20spalvotas.pdf
            antrame lape.

            Zenonas

            Yahoo! Groups Links
          • vygantas vejas
            Message 5 of 8 , Apr 24, 2006

              idomu, ka gero nikodemas gali parodyt ? ;)

              From: Monika Jasinskaite <jasinskaite@...>
              To: talka@yahoogroups.com
              Subject: [talka] One World Beat - Zemes ritmas
              Date: Sun, 23 Apr 2006 23:14:02 -0700 (PDT)

              Sveiki,

[...]

              Yahoo! Messenger with Voice. PC-to-Phone calls for ridiculously low rates.

              CultureLithuaniaVilnius lithuania
              Culture clubOrganizational culture

              YAHOO! GROUPS LINKS

              ><< OneWorldBeat_PSpaudai.doc >>

            • Monika Jasinskaite
              Message 6 of 8 , Apr 25, 2006
                Andriau, gal gali visiems placiau papasakot, kaip grojanciuju sarase atsirado Nikodemas?

                From: Monika Jasinskaite <jasinskaite@...>
                To: talka@yahoogroups.com
                Date: Sun, 23 Apr 2006 23:14:02 -0700 (PDT)

                Sveiki,

                Message 7 of 8 , Apr 27, 2006
                  Algi (Cibulski),
                  Ačiū už laišką ir apsilankymą Atžalyne!
                  Vakar Baltuose Drambliuose pietavau su Raimundu Vaitkevičiumi (iš Kauno)
                  ir su architektu James Ferguson (amerikietis Vilniuje sukūręs šeimą)
                  http://www.ferguson-studio.com jim ETA ferguson-studio.com James
                  domisi ekologiška statyba, "etiniai sprendimais", pavyzdžiui, kaip senus
                  blokinius namus atnaujinti, kad būtų žmoniškesni, ekologiškesni,
                  sveikesni. Tiesa, jisai norėtų susitikti su Sauliumi Sakalu
                  http://www.sakalai.lt , Virgilija Bortkevičiene http://www.ekosodyba.lt
                  ir kitais kuriems šios temos svarbios.

                  Sužinojau iš Baltų Dramblių http://www.baltidrambliai.com
                  adminstratoriaus Vitaliaus Perkausku, kad jų raštinėje yra Interneto
                  ryšys ir, atrodo, greitesnis kaip 256kb. Algis Cibulskis sutiko ištirti
                  galimybes, jisai sutarė rytoj tarp 11tos ir 12tos išsiaiškinti.
                  Galvojame, kad būtų galima bevielio ryšio punktą sustatyti raštinėje.
                  Gal jisai siektų kiemą kuriame vyks koncertas. Tačiau mums trūksta
                  patirties ir taip pat mums reikia siųstuvo. Gal kas padėtų? Reikėtų
                  vilniečiams išbandyti ryšio galimybę. O Zenonas paskolins savo
                  projektorių ir atveš krūvą olandų. Rytis atvažiuos iš Alytaus ir padės
                  sustatyti video tiltą jeigu bus tokia galimybė. O aš pasirūpinsiu, kad
                  būtų su kuo pasaulyje išbandyti tokį ryšį.

                  Atsiliepkime, kas gali kaip nors padėti!
                  Ačiū, Monika, už laiškus. Pridedu laišką anglų kalba iš Janet Feldman.

                  Tiesa, Atžalyne atbunda veikla. Penktadieniais 14:00 Romualda
                  Jackevičienė moko suaugusius lietuvių kalbos (Fikratas Salimovas jos
                  pirmas mokinys, jisai jau turi kaime Interneto ryšį ir laukiam
                  laiškų!) O skulptorius Algirdas Zokaitis sutiko vesti kūrybinį darželį
                  ir priimti tokius, kaip mane, kai grįšiu. Tai reta proga sulaukti rimto
                  menininko pastabų, patarimo, o gal ir kūrybinės draugystės... Nors
                  sakė, jeigu užduos nupaišyti motinos meilę tai teks laikytis užduoties....

                  +370 (699) 30003
                  Vilnius

                  Hello Dear Andrius, Monika, and All,

                  Wonderful to hear from you, and immense thanks to you too, Monika!! And
                  welcome to this forum!! I'm delighted to see this longer list of
                  performers, and if you can get me info in the next few days (or a
                  translated press release), I might be able to add them to the article.
                  Not sure, as Andy's dad is quite ill and he is needing to be with him
                  (ie I have sent this article for him to post, and if he does so between
                  now and the time I get further info, I won't be able to ask him to do it
                  again with new info).

                  If I don't add this info, I might be able to send a short addendum which
                  will be posted separately. Or, write an article up for the site
                  post-event, listing everyone and describing the fabulous time had by
                  all, haha!! Which I'm sure will be no joke!

                  We are deeply grateful and very excited about this fantastic event, and
                  look forward to many conversations both now and in future, as well as to
                  making beautiful music together!! Janet

                  Janet,
                  Thank you for such a beautiful article! You're a great promoter!

                  Here's a longer list of the musicians who will perform:
                  - Algirdas Zokaitis
                  - Viktorija
                  - Remis "Tanaka"
                  - Nikodemas
                  - Afroband
                  - Jacky
                  - J.B. Willit

                  Monika Jasinskaite is organizing and promoting our concert. Her phone
                  number is +370 (683) 49423 and email is jasinskaite att yahoo dott com
                  and she is with us here, too! She's written up a press release in
                  Lithuanian: http://groups.yahoo.com/group/talka/message/3

                  Minciu Sodas
                  +370 (699) 30003
                  Vilnius, Lithuania

                  Dear Andrius, Plazi, Jacky, and All,

                  Fantastic email on an important subject! A very BIG welcome to Plazi
                  and Jacky, and wonderful to hear that you are all using "music to make a
                  difference"! This is happening with many musicians and orgs on an
                  HIV/AIDS theme, and others related to the Millennium Development Goals.
                  To help address suicide and divorce are such invaluable goals, and I
                  look forward to discussing this approach to creativity and addressing
                  human challenges in a way which both educates and illuminates.

                  Below see the news story abt the One World Beat event which Andrius has
                  helped to organize, with Plazi participating. We'll be with you in
                  spirit on that night, and greatest thanks for your support and
                  participation. With artistic admirations and blessings, Janet

                  ps Jacky, are you from the now DRC, or ROC? I have some friends in both
                  places we might link up with, using arts among other means to address
                  HIV/AIDS and the effects of war and poverty.

                  **
                  *Andrius: *Plazi introduced me to Jacky Mulumba of Zaire, another
                  musician here in Vilnius. Jacky has already achieved quite some
                  success here in Lithuania. He has appeared on television. He is with
                  us here, too.
                  On May 6th, starting at 7pm at the Balti Drambliai ("White Elephant")
                  Cafe in Vilnius, Lithuania, the Minciu Sodas Laboratory ("Orchard of
                  Thoughts", at www.ms.lt <http://www.ms.lt>) has organized a
                  multicultural menu of musical and artistic talent, including American JB
                  Willit, Plazi and Afroband (from Togo, Liberia, and Nigeria), and
                  Lithuanian sculptor-poet Algirdas Zokaitis, among others. There will be
                  an open mic, and all are encouraged to bring drums!

                  The Cafe, located at Vitalius Perkauskas, Vilniaus g. 41 in Vilnius, is
                  at +370 (5) 262 0875 (telephone), and see www.baltidrambliai.com
                  <http://www.baltidrambliai.com> or write to info@...
                  <mailto:info@...> for more information. The musicians
                  themselves can be reached at +370 (608) 70684 (spokesperson, JB Willit)
                  or +370 (603) 306286 (program director, Plazi). And concert organizer,
                  Andrius Kulikauskas (head of Minciu Sodas), can be reached at
                  +370 (699) 30003, Grudu g 6, Vilnius LT-11306, ms@... <mailto:ms@...>.

                  JB Willit, a native of Oakland, California, is a metalsmith, mason,
                  glassblower, and musician, whose musical influences include Tool, Alice
                  in Chains, Nirvana, Pink Floyd, Jimi Hendrix, Bjork, Annie Lennox, Black
                  Sabbath, and Bob Marley. There is no more moving tribute to JB, as both
                  a person and artist, than the one his brother, Richard, has posted at
                  http://people.tribe.net/jbwillit.

                  He writes: "JB is my brother and there are many things I like about him,
                  but the biggest thing I admire is that--when life has hit him hard and
                  knocked him down--he gets right back up and starts the good fight for
                  life again. JB is a very talented mason and musician: the two
                  occupations may not seem to go hand in hand, but I have worked with him
                  and what he can do with bricks, stones, and mortar is an art in itself.
                  I have watched him compose and sing: his knowledge, skill, and artistic
                  sensitivity in performing his music reminds me of Johnny Cash (just a
                  different kind of music), because he has had to teach himself while
                  going down a very rough road of life."

                  Plazi, originally from Togo, is the lead singer of Afroband--one of the
                  most talked-about new groups in Lithuania--who say they are hoping to
                  create a Lithuanian fusion music, based in part on the rhythms of West
                  Africa. Afroband has played on national TV and at Lithuania's Independ
                  ence Day celebrations, has been played on the radio--providing the music
                  for a political talk show about immigration--and has jammed live with
                  some of Lithuania's most popular musicians.

                  The band was born in the Pabrade Centre for Immigrants, home at the time
                  for its four members, who arrived here from Liberia, Nigeria, and Togo.
                  In a country whose population is overwhelmingly white, it is rare to see
                  a black person, even in Vilnius. Plazi says that he thinks exposure to
                  Afroband's music is changing some people's minds about immigrants to
                  Lithuania, and that their popularity is a sign of change, as the
                  country--which is for the first time receiving immigrants from across
                  the world--starts to embrace other cultures as part of its own. For more
                  see http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/4723268.stm.

                  During the concert, Minciu Sodas will be hoping to sign up interested
                  people for the work of its online laboratories, among these being the
                  working group Holistic Helping (in English)--led by OWB News Director,
                  Janet Feldman--which seeks to learn how we can create local and global
                  ripple effects as we help each other
                  (http://groups.yahoo.com/group/holistichelping). And Talka (in
                  Lithuanian), led by Zenonas Anusauskas, to learn how we can collectively
                  manifest our creativity (http://groups.yahoo.com/group/talka).

                  This is the second year Minciu Sodas has participated in One World
                  Beat: in 2005, members organized a joint Lithuanian-Austrian "drums and
                  bells" event to celebrate the first day of spring--the original Earth
                  Day--which occurred during the festival. We thank them for donating
                  their time and talents, for their caring, and for their invaluable work,
                  which illuminates, inspires, and truly makes a difference.